Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Net gekocht voor redelijke prijs, maar wie kan mij vertellen of het een kopie of orgineel is ? Ik weet er zelf weinig vanaf. stempels rzm in dubbel cirkel en m4/24. Het vreemde vond ik dar er nog twee andere langs lagen met dezelfde stempels, een luftwaffe en een van de hj.
Nee het is polizei, en 100% kopie. Hier hoef je geen mening over te hebben want het is gewoon een (slechte) kopie.
Duidelijk te herkennen aan de foute dichte achterkant en slechte afwerking! Ook het rzm m4/24 (friedlich Linden, Ludenscheid) zie je altijd op deze koppels en zelfs op wo1 uitvoeringen voor het leger:
Tsja, wie weet had ie geluk gehad! Maar ben bang dat je te veel hebt betaalt?! 15 ofzo lijkt me wel netjes maar meer ook niet.
Oja, er zijn nu al koppelsloten uit alumnium namaak in de omloop. En er is nauwelijks verschil te zien!!! (muv dat er totaal geen spatje verf of gebruik op zit)
Bedankt voor jullie reacties, ik had het zelf wel verwacht (de redelijke prijs), maar heb er zelf geen bal verstand van vandaar dat ik het ff wou vragen.