Heb je ook een schrijver?.RoBBy schreef:Ik zag daar ook dit boek: Deutsche Uniformen 1939-1945 BB62
Is dat een goed boek?
prijzen
- Peter M
- Lid
Dat boek is van Jean de Lagarde en bestaat al een tijdje, maar is pas geleden heruitgegeven in het Duits.Mooyman schreef:Heb je ook een schrijver?.RoBBy schreef:Ik zag daar ook dit boek: Deutsche Uniformen 1939-1945 BB62
Is dat een goed boek?

Ik heb het al eens doorbladerd op een beurs en ziet er wel goed uit als eerste algemene kennismaking met Duitse uniformen.
Volgens mij zijn het trouwens gewoon verschillende afbeeldingen van Militaria Magazine samengevoegd.
38EUR is trouwens een te hoge prijs, je zou er maximum 30 aan mogen uitgeven.
- Mooyman
- Lid
Is een leuk boek om plaatjes te kijkenantwerpx schreef:Inderdaad.Mooyman schreef:Is dit niet het zelfde boek als German Soldiers of World War II van Histoire & Collections?, heb het zelf geloof ik ook in de kast staan.

Collector of uniforms of the enemy
- Mooyman
- Lid
Boeken van H&C zijn vaak even duur als die van Angolia, dat scheelt dus niet alles.RoBBy schreef:Okee dan spaar ik even door voor angolia en even op de beurs in arnem kijken.
Zijn ze daar goedkoper of gewoon ongeveer winkelwaarde?
Welke beurs in Arnhem?, bedoel je misschien Duiven of Schaarsbergen?.
Collector of uniforms of the enemy
- Nick
- Lid
Het is meer een boek waar je kunt zien hoe je bijv een pop kunt aantrekken, welke combinaties je kunt doen. Een naslagwerkboek is het niet, dat klopt.Mooyman schreef:Is een leuk boek om plaatjes te kijkenantwerpx schreef:Inderdaad.Mooyman schreef:Is dit niet het zelfde boek als German Soldiers of World War II van Histoire & Collections?, heb het zelf geloof ik ook in de kast staan., echt naslagwerk boek wil ik het niet noemen, dan heb je meer aan die boeken van Angolia.
Infanterie: Königin aller Waffen!