We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Sorry hoor mensen, maar dit topic was echt één grote puinzooi. Ik heb een hoop verplaatst naar de staffroom, zodat het nog na te lezen valt. Als ik me vanmiddag verveel, probeer ik of er een topic te maken valt over de discussie wel/niet posten van twijfels over echtheid. Dat zal echter lastig worden met alle persoonlijke beledigingen die in diverse posts stonden.
- Edit, ik heb nog een aantal overbodige posts weg gehaald ~ Michel.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
sander vw schreef:zalik ff deze tread voortzetten, zonet een prachtig ABX busje aan de deur gehad.
Een lederen piloten vestje. Na de oorlog doorgebruikt en de hoofd rits herplaatst, de 2 kleine ritsen zijn origineel. Ik vind het een ongelooflijk vestje, nu snapik waarom de piloten zulke ego's kregen
De drukknoppen zijn van PRYM, net hetzelvde dan m'n cannalhose, wordt dus een mooie set