Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dank je Gerd, betaal misschien een beetje meer dan hier maar dan heb ik tenminste origineel.
Bijzonder mooie mouwband , heb je het complete lotje gekocht of alleen de cuff?.
hmmm imageshack doet het niet bij mij dus kan mijn nieuwe aanwinsten niet posten. Ik zal het vanaaf wel weer ff proberen. nieuwe aanwinsten zijn: ek1, verwundeten im silber, k98 munitietasje, brits vlaggetje gebruikt bij de bevrijding van brussel, luftwaffe fotos en een us navy vlag.
alex schreef:hmmm imageshack doet het niet bij mij dus kan mijn nieuwe aanwinsten niet posten. Ik zal het vanaaf wel weer ff proberen. nieuwe aanwinsten zijn: ek1, verwundeten im silber, k98 munitietasje, brits vlaggetje gebruikt bij de bevrijding van brussel, luftwaffe fotos en een us navy vlag.
Klinkt goed Alex , interessante aankopen, foto's zien we met de tijd wel verschijnen.
willysproject schreef:Nog een nieuw aankoopje plaatsen...
Deze heb ik eergisteren verkocht: Reden: was stukje afgesneden
Deze wordt mijn nieuwe !!! volledige lengte, zeldzame versie!
Let op het is de versie met de grote 'W' ; groot lettertype... Hetgeen de Vlamingen (volgens de foto's) droegen!!!
een vizierschutz voor op de k98. deze werden gebruikt op snipers, maar ook voor paarden eenheden, motor eenheden en fallschirmjagers ( voor in de containers )
best zeldzaam !
en ik van jeroen voor mijn verjaardag een pakje amateur sigaretten gekregen ! die komen ook goed van pas !