SS k98
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
geen singel rune en op de bodemplaat moet ik nog eens kijken , lees hier juist wat u bedoeld met de kolfplaat heb er nog geen aandacht aan besteed
luc
luc
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- killingspree
- Lid
kijk dat maar eens na !
ik moet eerlijk zeggen dat ik de waarde van deze k98 niet veel hoger zou durven leggen dan 500 euro luc,
als hij meer moet kosten moet je hem snel laten liggen.
is zeker een mooi ding maar hier kom je niet zo heel makkelijk vanaf en ! die ss tekens worden zo veel na gemaakt ! dan kan hij nog van zo'n goede huizen komen je klant intresseert het verhaal 99% van de keren niet !
je moet het uiteraard zelf weten maar meer dan 500 euro zou ik er niet in steken luc
gr van niels
ik moet eerlijk zeggen dat ik de waarde van deze k98 niet veel hoger zou durven leggen dan 500 euro luc,
als hij meer moet kosten moet je hem snel laten liggen.
is zeker een mooi ding maar hier kom je niet zo heel makkelijk vanaf en ! die ss tekens worden zo veel na gemaakt ! dan kan hij nog van zo'n goede huizen komen je klant intresseert het verhaal 99% van de keren niet !
je moet het uiteraard zelf weten maar meer dan 500 euro zou ik er niet in steken luc
gr van niels
- luc
- Lid
kolfplaat heeft alleen SN en waa , ik heb nu al een paar fotos gezien van die SSZZA4 stempeling en zo te zien zit het wel goed , ik ga natuurlijk proberen van de prijs af te doen
het blijft in elk geval een fasinerend wapen
het blijft in elk geval een fasinerend wapen
-
- Lid
- Contacteer:
- luc
- Lid
een "gewone" k98 - afhankelijk van de staat en nr gelijk , tussen de 250-350 euro
-
- Lid
- Contacteer:
- luc
- Lid
een garand kan u niet vergelijken met k98 , garand is geen grendelgeweer is half automatisch , een G43 is ook half automatisch en daar licht de prijs boven de 1000 euro
luc
luc
- Mooyman
- Lid
Een prijs van rond de 500 euro zou ik persoonlijk niet gek duur durven noemen voor een dergelijk wapen, zou ik er wel voor over hebben.killingspree schreef:
Mocht je het dus niet eens worden Luc, mogelijk dat je hem door wil/kan spelen met een beetje winst

Vooral dit aspect maakt het dat je dit wapen best iets meer mag waarderen in prijs.luc schreef: de eigenaar van dit wapen heeft hem zelf gekocht bij die persoon die hem gevonden heeft , dus hij is nooit in andere verzamelaars hun handen geweest
luc
Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
- Contacteer:
ah ok, en mss niet een vraag voor op dees forum, maar hoe zit dat dan met een M-1903 springfield rifle?luc schreef:een garand kan u niet vergelijken met k98 , garand is geen grendelgeweer is half automatisch , een G43 is ook half automatisch en daar licht de prijs boven de 1000 euro
luc
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
- killingspree
- Lid
- luc
- Lid
de prijs van een M-1903 springfield rifle weet ik niet , niet mijn verzamelgebiedAtroX schreef:ah ok, en mss niet een vraag voor op dees forum, maar hoe zit dat dan met een M-1903 springfield rifle?luc schreef:een garand kan u niet vergelijken met k98 , garand is geen grendelgeweer is half automatisch , een G43 is ook half automatisch en daar licht de prijs boven de 1000 euro
luc

-
- Lid
Luc,
Ik denk toch, dat het een echte is, en dat de waarde veel hoger ligt dan 500 euro.
Heb alles eens vergeleken met het grote boek, "K98k, the backbone of theWehrmacht"" en dus:
Lokatie van stempel klopt met pagine 302 linker foto
Afwezigheid van andere stempels klopt, lettertype klopt, maker klopt (BNZ, plus jaartal).
Verder zie geen reden om het niet echt te verklaren.
Kees
Ik denk toch, dat het een echte is, en dat de waarde veel hoger ligt dan 500 euro.
Heb alles eens vergeleken met het grote boek, "K98k, the backbone of theWehrmacht"" en dus:
Lokatie van stempel klopt met pagine 302 linker foto
Afwezigheid van andere stempels klopt, lettertype klopt, maker klopt (BNZ, plus jaartal).
Verder zie geen reden om het niet echt te verklaren.
Kees
- killingspree
- Lid
- Mooyman
- Lid
Zoals je aan Luc zijn reactie ziet koopt hij hem zelf, en ik geef hem groot gelijk ondanks dat ik hem natuurlijk ook graag aan had geschaftkillingspree schreef:hoi een garand zit rond de 800 euro hoor !
meindert, na het mailtje van luc is hij bij mij in elkgeval in waarde gestegen !
dit zou een schitterend item voor jou zijn meindert voor bij je sser !
gr vna niels

Collector of uniforms of the enemy