onbekend abzeichen Help
- PPL
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
Daar hebben we het de hele tijd al over gehadalex schreef:of het is een SA verwunten abzeichen??
hier staat er 1 in het groot lijkt er wel op
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... p?t=110172
dit is eric ...

Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
- Sbas
- Lid
En als het een SA sport voor gehandicapten zou zijn zoals boven zou die groter zijn en heel veel waard zijn!
MAAR ik weet 100% zkr dat het gewoon een simpele TINNIE is kijk naar de achterkant waar de speld heeft gezeten en naar het goedkope materiaal. Het lijkt misschien wel een SA WEHR maar is het zeker niet, ook niet alles wat op een ridderkruis lijkt is metteen een RK!
Sbas
MAAR ik weet 100% zkr dat het gewoon een simpele TINNIE is kijk naar de achterkant waar de speld heeft gezeten en naar het goedkope materiaal. Het lijkt misschien wel een SA WEHR maar is het zeker niet, ook niet alles wat op een ridderkruis lijkt is metteen een RK!

Sbas
- Lexy
- Lid
sturmman schreef:Dat is gewoon een simpel speldje van de winterhulp ofzo een tinnie! Niet bijzonder niet zeldzaam en ZEKER 100% GEEN SA Wehrabzeichen! en dus ook geen mini
Sebas
Deze is van de winterhulp, bestonden er verschillende modellen dan?
Ik zie wel gelijkenissen, bv het zwaard is identiek.
greetz
- Sbas
- Lid
Er bestonden MEGA veel modellen en een heleboel zijn gebaseerd op het SA Wehr abzeichen...Ik zou zeggen neem hier is een kijkje:
http://wehrmacht-awards.com/forums/show ... hp?t=11763
90 pagina's vol tinnies er staan er zat tussen die op de SA Wehr gebaseerd zijn....ENJOY!
Sbas
http://wehrmacht-awards.com/forums/show ... hp?t=11763
90 pagina's vol tinnies er staan er zat tussen die op de SA Wehr gebaseerd zijn....ENJOY!
Sbas
- willysproject
- Lid
Nog rap even tussen de soep en de patatten...
Dit kentekentje is niet van de SA en ook niets m.b.t. 'Winterhulp'...
Het is een 'tinnie' die behoort tot een setje van 3 verschillende kentekentjes genaamd "Heroische Embleme"... Het werd uitgereikt ter gelegenheid van de "Tag der Wehrmacht" (28 en 29 maart 1942)
Hier is de volledige set, reeds besproken op een ander forum...

Gerd
Dit kentekentje is niet van de SA en ook niets m.b.t. 'Winterhulp'...
Het is een 'tinnie' die behoort tot een setje van 3 verschillende kentekentjes genaamd "Heroische Embleme"... Het werd uitgereikt ter gelegenheid van de "Tag der Wehrmacht" (28 en 29 maart 1942)
Hier is de volledige set, reeds besproken op een ander forum...

Gerd