Nee.Nick schreef:Een van Wallonie dan?
MvG,
Junior
Nee.Nick schreef:Een van Wallonie dan?
Michael_Wittmann schreef:junior schreef:Welke Nick??
*you got spanked* omdat ge zo'n onzin durft te geloven
Junior*you got spanked*
![]()
Gewoon Nick zo heet hij..
En denk jij dat ik wist dat een leeuw op de vlaamse schildjes moesten staan?willysproject schreef:Hoe kan die nick je dat nu wijsgemaakt hebben??? Het is toch duidelijk dat er op het armschildje geen leeuwtje staat...Michael_Wittmann schreef:Die van mij heeft nick me wijs gemaakt dat dat een vlaamse was..![]()
Ik hoop echt dat je in de toekomst wat kritischer wordt met betrekking tot hetgeen 'men' je zegt... Want een dergelijke naïviteit is voor sommige verkopers echt een goudmijn...Michael_Wittmann schreef: En denk jij dat ik wist dat een leeuw op de vlaamse schildjes moesten staan?
De foto heb ik gekocht ja.!willysproject schreef:Ik hoop echt dat je in de toekomst wat kritischer wordt met betrekking tot hetgeen 'men' je zegt... Want een dergelijke naïviteit is voor sommige verkopers echt een goudmijn...Michael_Wittmann schreef: En denk jij dat ik wist dat een leeuw op de vlaamse schildjes moesten staan?
Zonder in herhaling te willen vallen een stukje uit een oude thread...
"Iets kopen dat je niet kent of waarvan je niet zeker bent...
Velen van jullie zullen de komende verzamel-jaren ongetwijfeld financieel gepluimd worden door verkopers zonder scrupules... En ze zijn er hoor... Ze zien dergelijke verzamelaars zelfs maar al te graag afkomen..."
Ik raad heel veel mensen hier aan om bovenstaande vetgedrukte tekst in het groot af te drukken, in te kaderen een boven hun bed te hangen...
Als er 1 persoon is wiens opinie niet terzake doet bij de aankoop van een item is dat de verkoper zelf... Enkel de koper mag de orginaliteit bepalen... En als je het zelf niet kent of niet weet, dan blijf je er beter van en koop je het beter niet...
Michael, waarschijnlijk heb je die foto gekregen, dus heb je er je broek niet aan gescheurd, maar denk in de toekomst aan het bovenstaande... Hoe ouder je wordt hoe belangrijker het wordt, want hoe ouder je wordt hoe groter de aankopen ook zullen/kunnen worden....
Gerd
NickEstonia – Two different patterns were seen: on the left, a shield with three yellow lions, yellow border, and diagonals of (from left to right) light blue, black and white (known as the Schuma/Police version). On the right, a simpler version in (from top to bottom), light blue, black and white. Worn on the upper right sleeve by members of the 20th Waffen SS Division der SS (estnische Nr 1), SS-PzGren Btl Narwa of the Wiking division, Estonian members of the Nordland Division