Patton,kan met informatie als "het is een gekende fake liner" niks mee aanvangen.junior schreef:Komaan gasten, ik zal het jullie vertellen, het gaas is fake, de liner is fake. 'k Denk dat dat wel duidelijk is nu.
Franz, ge bent naar mijn mening iets té leergierig jongen.
Cheers,
Junior
Zal weer mijn schuld zijn zeker!Peter Moelans schreef:Hopeloos topic. Jammer.
Als de verzamelaars hier elkaar eens iets zouden willen leren in plaats van steeds op elkaar te vliegen had het hier een veel aangenamere plek geweest.
Ik laat het nog even open, naïef dat ik ben.
Franz schreef:Patton,kan met informatie als "het is een gekende fake liner" niks mee aanvangen.junior schreef:Komaan gasten, ik zal het jullie vertellen, het gaas is fake, de liner is fake. 'k Denk dat dat wel duidelijk is nu.
Franz, ge bent naar mijn mening iets té leergierig jongen.
Cheers,
Junior
Iemand die iets wil leren kan hier niks mee aanvangen.
Ik vraag gewoon waarom en waar ge moet op letten.
Is dat echt TEVEEL GEVRAAGD?
Zijn wij niet hier om van elkaar te leren?
Opmerkingen als "kijk in de boeken en die en die heeft het gezegd dus is het fake,bekijk maar honderden foto's om te vergelijken"
Daar ben je niks mee.
Geef die jongen de juiste informatie weer.
Het is een gekende fake liner voor die en die reden......meer vraag ik niet.
GODVERDOMME,ik hang niet de zeikerd voor mezelf uit hoor.
Doe gewoon moeite en duidt die punten aan.
Heb ik verstand van Duits? Neen! Het is gewoon een kwestie van simpel nadenken wat Franz bedoeld met zijn Molenko ding, dan snapt elke nikswitzeggen het.SiNiStEr schreef:Kortom hieraan heeft niemand wat en ik vind het belachelijk dat jullie mensen gaan zitten uitlachen die wat proberen te leren. Maargoed gelukkig weten Skylighter en Brodie alles.![]()