Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

Volkspolizei, jij ook bedankt!
k98-sam
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 dec 2009, 00:39

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door k98-sam »

w200 schreef:Iemand ervaring met ea militaria uit Loosdrecht?
Ja, goede ervaringen mee en vriendelijke mensen. Stonden dit weekend ook op miltracks geloof ik.
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Zoals gewoonlijk weer een gehele goede ervaring met de heer Patrickh :P
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

thunderbird schreef:Zoals gewoonlijk weer een gehele goede ervaring met de heer Patrickh :P
En jij ook wederom bedankt, altijd leuk om met jouw zaken te doen, al is het alleen al om de mailwisseling :+
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Is eigenlijk standaard zin aan het worden maar zoals altijd en verwacht een goede koop ervaring gehad met de weledele heer PatrickH :)
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

De heer Thunderbird, gij ook bedankt wah!
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

qua militaria site's heb ik goede ervaringen met worldwarcollectibles.com en ook met hiscoll.com de geleverde spullen zijn origineel. geen repro, netjes verpakt. en ook discreet verzonden, das ook belangrijk.
als er met koeieletters op staat dat het om militaria gaat raakt het pakje wel eens kwijt. bij hiscoll kan het wel even duren voor het de deur uit gaat, maar het komt aan.
123Kel321
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2020, 15:18

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 123Kel321 »

Een dealer waar ik ook goede ervaringen mee heb gehad is Militariadefoerier. Mooie/overzichtelijke site met schappelijke prijzen en een vriendelijke man.
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Slechte ervaringen met Jaap W. (TMQ) op marktplaats. Ook wel bekend als Jaap Waterreus, Jan Wullink of TMQ Militaria. Plaatst bewust misleidende advertenties om extra te kunnen cashen.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Erik »

Joep schreef: 12 nov 2020, 22:31 Slechte ervaringen. Plaatst bewust misleidende advertenties om extra te kunnen cashen.
Heb je daar voorbeelden van Joep? Hoe herkennen we dat?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bertus Bunker »

Joep schreef: 12 nov 2020, 22:31 Slechte ervaringen met Jaap W. (TMQ) op marktplaats. Ook wel bekend als Jaap Waterreus, Jan Wullink of TMQ Militaria. Plaatst bewust misleidende advertenties om extra te kunnen cashen.
Hij is binnen. Jas ziet er goed uit, alleen de sterren zijn wel jammer.. Maar goed had ik hem maar moeten komen bekijken.

Gr,
Joep
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bertus Bunker »

Erik schreef: 13 nov 2020, 09:39
Joep schreef: 12 nov 2020, 22:31 Slechte ervaringen. Plaatst bewust misleidende advertenties om extra te kunnen cashen.
Heb je daar voorbeelden van Joep? Hoe herkennen we dat?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Erik :wink:
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ja jammer dat je de rest niet quote. Helaas heb ik geen screenshots meer van de advertentie. Ik wil best alle screenshots van het gesprek hier gaan posten, maar ik ben hier niet om iemand volledig zwart te maken. Het topic heet ten slotte Dealer/Verkoper Feedback en dit is mijn feedback op betreffende verkoper.

Ook ontzettend kinderachtig dat ik vervolgens uit een FB groep (Nederlandse leger voor 1940) wordt gekickt, waar ik dagelijks op kijk, wat totaal niks met deze koop te maken heeft.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Overigens ben ik, als ik de marktplaats reviews lees niet de enige met nare ervaringen. Neem dat ook vooral mezelf kwalijk dat ik dat niet eerder heb gezien.

En inderdaad, ik had hem gewoon in het echt moeten komen bekijken, had een hoop ellende gescheeld. Neemt nog steeds niet weg dat de advertentie misleidend was en dat dit bewust gedaan is omdat verkoper wist dat hij er anders minder aan ging verdienen.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bertus Bunker »

Joep schreef: 13 nov 2020, 11:47 Overigens ben ik, als ik de marktplaats reviews lees niet de enige met nare ervaringen. Neem dat ook vooral mezelf kwalijk dat ik dat niet eerder heb gezien.

En inderdaad, ik had hem gewoon in het echt moeten komen bekijken, had een hoop ellende gescheeld. Neemt nog steeds niet weg dat de advertentie misleidend was en dat dit bewust gedaan is omdat verkoper wist dat hij er anders minder aan ging verdienen.
Je was de enigste bieder die € 250,- bood, en daar ging ik mee akkoord, niks prijs opdrijven. En in de advertentie stond dat ie van 1e Luitenant Wagenvoort is geweest, niet dat er een naamlabel inzat, dat stond niet in de advertentie. Voor de rest stop ik deze discussie van jou modder gooien aangezien je toch gedraagt als een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt.
Plaats reactie