Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Ik heb hem op close-ups van de kraag gevraagd, maar niet gekregen. Vervolgens vraag ik hoe het zit met de schade aan de jas. "Hij was volledig motvrij". Daar kreeg ik zelfs "100% garantie op!". Inderdaad de jas zelf is in een prima conditie, maar de sterren op de kraag zijn echt volledig naar de gallemiezen geholpen.

Logisch dat je zulke vage foto's plaatst en geen close-ups wilt sturen natuurlijk! Anders koopt niemand hem. En ja, elke Jan met de korte achternaam kan zeggen dat hij van luitenant Wagenvoort is geweest. Je verzamelt zelf ook, dus dan weet je dat we niet betalen voor het verhaal, maar voor bewijs. Een laamlabel dus.

Al met al vind ik het gewoon ontzettend kinderachtig en flauw dat je op deze manier misleid en het ook niet netjes wil oplossen met mij. In plaats daarvan gaan we me maar kicken uit een FB groep, waar ik alleen nog maar informatieve bijdrages heb geleverd. Wie is hier nou de kinderachtige kleuter? Ik bood je zelfs nog aan om de jas terug te komen brengen en dat ik de benzinekosten en verzendkosten voor lief neem. Heb jij er geen winst- noch verlies aan en ik zit niet met een jas opgescheept die ik ten eerste niet wil hebben en ten tweede niet door kan verkopen.

Maar goed voor mij is dit weer een dure les om altijd van alles en overal extra foto's te vragen en als het kan zelf te komen kijken.
Laatst gewijzigd door Joep op 13 nov 2020, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Overigens vind ik het wel grappig dat je na jaren weer op dit forum onder de naam Bertus Bunker toch weer een account maakt.

Volgens mij was je al een keer geband: viewtopic.php?f=11&t=27311&p=400957&hil ... us#p400957
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bertus Bunker »

Lekker interessant, je bent niet meer dan een charlatan wat halve waarheden gebruikt om je gelijk te krijgen. :frownno:
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Joep »

Een charlatan? Kijk ff in de spiegel. Dan zie je er één.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door asjemenou »

*Heren, willen jullie on topic blijven?! Een conflict graag oplossen via een PB of buiten het forum om.*
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
Volkspolizei
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 13 nov 2008, 16:28

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Volkspolizei »

Een mooie aankoop gedaan bij thunderbird, dank je wel!
"One man's rubbish is another man's treasure"
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door CollectorWo2 »

Volkspolizei schreef: 03 jan 2021, 21:26 Een mooie aankoop gedaan bij thunderbird, dank je wel!
Ah ben jij dat op mp :P
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

ik wil mensen waarschuwen voor iemand die zich Jens noemt op marktplaats, in mijn geval wilde ie wel iets kopen. en hij zou het komen ophalen, en nog iets meebrengen waar ik dan wellicht interesse in zou hebben, maar hij kan niet op voorhand een foto sturen want het ligt bij zijn broertje. maar het komt van een oud strijder, waarvan de rest in een museum terecht gekomen is. hij probeert je vertrouwen te winnen, en slaat dan toe. bij confrontatie word ie erg vaag en houd zich van de domme. wil dan harde bewijzen uit een laboratorium zien, die bewijzen kunnen of het echt of nep is. na zon bewijs zou hij het dan willen terug kopen, smoesjes en uitvluchten.
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door LDO »

Harde bewijzen uit een laboratorium, is hij wel goed bij zijn kersenpit? Dat zijn onderzoekjes van minimaal 1500 euro.
Hij blijft in gebreke en heeft niet geleverd wat hij je zou verkopen, hij mag van geluk spreken dat je geen aangifte doet.

Maar ik roep het vaker: beding dat je mag retourneren in geval van NIET TEVREDEN.
De discussie echt of niet echt ga je namelijk niet winnen, maar niet tevreden is persoonlijk. En hell, je bent niet tevreden.
Verder geen gegevens of links van hem? Geen active advertenties op MP?
Heel vervelend...
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

kunnen retourneren in geval van niet tevreden is een wijze raad, het is een zure ervaring als je zelf altijd je best doet bij handel om het goed te doen. en zorgvuldig in te pakken enzo. gelukkig zijn zulke kwaadaardige mensen in de minderheid.
Bertus Bunker
Lid
Berichten: 584
Lid geworden op: 11 okt 2017, 11:33
Locatie: Alkmaar
Gegeven: 2 keer
Ontvangen: 5 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Bertus Bunker »

Er lopen wel meer van dat soort charlatans rond op marktplaats, ook op dit forum en Facebook.😉
rugby
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2005, 19:55
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rugby »

Goede zaken gedaan met TMQ Militaria. Snelle en duidelijke communicatie, goede prijs/ kwaliteit verhouding en een zeer snelle verzending.
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

goede 1e ervaring gehad met hbmilitaria [ heijboer militaria ] de producten zoals omschreven en getoond, zorgvuldig verpakt. en snelle verzending.
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

mede forumleden heb ik nog niet eerder beoordeeld bedacht ik mij, goede ervaringen met ; Martinus - LDO- Patrick.h- en Utmi.
Pak88
Lid
Berichten: 761
Lid geworden op: 02 apr 2020, 23:28
Gegeven: 25 keer
Ontvangen: 26 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Pak88 »

weer een charlatan om aan de lijst met oplichters toe te voegen, H. uit amstelveen verkoopt op marktplaats. een berg goede beoordelingen heeft ie, door verkoop van verzamel toys. star wars spul enzo. maar ook een ek2 bood ie aan, bij aankomst bleek , als men het lint weg haalde dat de beide ringetjes ooit waren verdwenen en zelf opnieuw gemaakt van IJZERDRAAD. meneer weet van niks, vind het heel vreemd. het kruis komt van een betrouwbare dealer. hij heeft er zelf nooit iets aan gemerkt, en dat was het. de superheld durfde niet zijn adres op het pakketje te schrijven.
ik heb hem gewaarschuwd dat als hij het er bij liet ik voor hem zou waarschuwen, dat doe ik bij deze.........
Plaats reactie