Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De eerste foto, deze foto vond ik nogal raar.
Eveneens als de tweede foto, een van de vele die hij aanbiedt.
Ik hoop dat iedereen ziet wie de tweede persoon voor moet stellen.
Wellicht zijn het herdrukken van negatieven, maar dat lijkt me bij de laatste al sterk. Ik zou er niets over durven zeggen.
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
D_Dutch schreef:Zou dit origineel/echt kunnen zijn?
De eerste foto, deze foto vond ik nogal raar.
Eveneens als de tweede foto, een van de vele die hij aanbiedt.
Ik hoop dat iedereen ziet wie de tweede persoon voor moet stellen.
Die 2de foto is zeer bekenend ik denk als je google in typt dat je die foto ook een paar keer langs ziet komen.
$hifty schreef:zelfs als collector zou ik geen foto's van Himmler willen hebben of van hitler...
Ik begrijp wat je bedoelt, maar persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Het moet dan wel een erg apart stuk materiaal zijn, normale foto's van een van de kornuiten ben ik ook niet zo'n fan van.
Ja iedere verzameling heeft z'n grens, natuurlijk is dat voor iedereen anders, maar persoonlijk heb ik liever geen foto's van massamoordenaars om het zo maar te zeggen.( mensen die dit sparen, voel je aub niet aangevallen ) ik wil persoonlijk ook al een tijdje een duitse id tag, maar geen geroeste... je weet niet waar dat vandaan komt...ik heb bijvoorbeeld verhalen gehoord dat ze deze van dode Duitsers halen en gewoon verkopen...
dit soort dingen zijn een kwaad voor het verzamelen
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
$hifty schreef:Ja iedere verzameling heeft z'n grens, natuurlijk is dat voor iedereen anders, maar persoonlijk heb ik liever geen foto's van massamoordenaars om het zo maar te zeggen.( mensen die dit sparen, voel je aub niet aangevallen ) ik wil persoonlijk ook al een tijdje een duitse id tag, maar geen geroeste... je weet niet waar dat vandaan komt...ik heb bijvoorbeeld verhalen gehoord dat ze deze van dode Duitsers halen en gewoon verkopen...
dit soort dingen zijn een kwaad voor het verzamelen
Dat wordt inderdaad gedaan door zwartgravers.
Die plaatjes zijn sowieso moeilijk, want er worden er nog heel veel nieuwe Erkennungsmarken geslagen van originele plaatjes.
Is mischien niet helemaal gerelateerd. Maar ik had ook zoiets gezien bij undercover in nederland maar dat ging meer over knellputten waar mensen zo restanten van een ander uit konder halen dat vond ik wel een raar .
het bizarre is dat het ook gewoon mag ... je mag gewoon in menselijke botten handelen, griezelig.... kan hier niet een wet voor komen ofzo, dat menselijke overschotten alleen voor wetenschappelijke of geneeskundige doeleinden in bezit mogen zijn van mensen.... pfff ik kan er niet bij met mn hoofd, geen greintje respect voor de dood.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.