Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
iknowdintoo schreef:Rick, dat kanon stond laatst ook al in de Leeuwarder Courant.. Volgens mij hadden ze al aardig wat biedingen
Ze zijn er wel duur mee. Wij hadden al contact gehad voor ons museum. Maar hij kost 2000 euro, en ik weet niet hoe ze hem invoeren, want hij is nog illegaal. Hij zou vandaag in Harlingen aankomen. Is begin van de week op zee opgevist.
iknowdintoo schreef:Rick, dat kanon stond laatst ook al in de Leeuwarder Courant.. Volgens mij hadden ze al aardig wat biedingen
Ze zijn er wel duur mee. Wij hadden al contact gehad voor ons museum. Maar hij kost 2000 euro, en ik weet niet hoe ze hem invoeren, want hij is nog illegaal. Hij zou vandaag in Harlingen aankomen. Is begin van de week op zee opgevist.
Gr. Jim
Dat kanon heb ik enkele maanden geleden al op marktplaats voorbij zien komen, of er moet een 2e zijn opgevist
Zou wel een mooie aanwinst zijn als jullie hem kopen trouwens
patrickh schreef:Klopt,heb t ook alweer een tijdje terug gezien,niet op MP,maar als nieuwsbericht,meen ik.Toch een buitenkansje voor jullie museum,Jim,of niet?
Opzich wel, maar de prijs is niet echt een koopje voor de staat. En wij hebben verder geen binding met zee. We zijn ook nog met wat anders bezig, wordt vanzelf bekend als dat doorgaat.
Nu geen grappige advertentie, maar de tekst die een verkoper erbij heeft geschreven:
Ik accepteer ook PAYPAL.
Met PAYPAL betaling bent u verzekerd tegen ontvangst van de zending.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
mattew kocht voor 5 € een bundeswehr helm na de keuring op dit forum ,bied hij hem nu als tweede wereld oorlogs helm aan op marktplaats ( bieden vanaf 30 € ) en gestempeld 1939
terwijl hij weet dat het naoorlogs is bied hij het aan als een 2 wo helm
een beetje de boel verdraaien zitten ze ook al niet mee in groningen !
jantje beton schreef:mattew kocht voor 5 € een bundeswehr helm na de keuring op dit forum ,bied hij hem nu als tweede wereld oorlogs helm aan op marktplaats ( bieden vanaf 30 € ) en gestempeld 1939
te vinden onder ; duitse brandweer helm wo 2
Ik heb het ook gezien ja maar ik ga dan niet hier mensen zwart maken, oke het kan niet door de beugel maar om nou een hele provincie gelijk weer af te zeiken
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
jantje beton schreef:mattew kocht voor 5 € een bundeswehr helm na de keuring op dit forum ,bied hij hem nu als tweede wereld oorlogs helm aan op marktplaats ( bieden vanaf 30 € ) en gestempeld 1939
te vinden onder ; duitse brandweer helm wo 2
Ja, en hij heeft hem geplaatst nadat hij de info gekregen heeft hier op het forum....
Maar nog wat anders Jantje, ik zag dat ik je geen pb kan sturen.
Ik begrijp uit de reacties in mijn collectietopic dat jij nogal veel weet.
Misschien kan ik wel een keer jouw collectie komen kijken. Dan kan ik ook nog wat bijleren.