Tsja, waarschijnlijk omdat ze uit 'Nederland' komen, haha... Een lotje van zo'n orkest zie je niet erg veel, maar €220,- lijkt me idd wat veel!D_Dutch schreef:Kan iemand me uitleggen waardoor deze (in mijn ogen niet speciaals zijnde) foto's €220,- waard zouden moeten zijn?![]()
whahahahaha, echt niets bijzonders...... wel hilarisch dat hij zichzelf zo op (ebay)kosten wil jagen!D_Dutch schreef:Kan iemand me uitleggen waardoor deze (in mijn ogen niet speciaals zijnde) foto's €220,- waard zouden moeten zijn?![]()
Ik vekoop mijn Waffen XX helm,ik stop met verzamelen.Deze helm is gerestoreed in orginele staat een maloot had hem legergroen geverfd met de kwast.Het binnenwerk zit een scheurtje in maar is niet storend.
de helm is bestempeld Nmr.RBNR.0/0250/0912. 7-43.hET LEER HEB IK BEWERKT MET LEERVET HET WAS BIJNA KARTON.Doe een bod boven de € 500.en hij is van u.Prachtig exemplaar.
Je licht jezelf op door iets te kopen wat niet klopt. Dat ligt aan je eigen kennis. Durf te wedden dat 99% van de leden hier geen enkel boek in zijn kast heeft staan.Kugelblitz schreef:Ik vraag me dan echt af wat er met je aan de hand is...
Je gaat gewoon een heel verhaal bedenken om mensen geld afhandig te maken, de boel bedonderen dus!
Je zou hier echt straffen op moeten zetten, stelletje t*fuslijers, gewoon met opzet pokkezooi verkopen...
Dit is gewoon met voorbedachte rade mensen bedonderen en bedriegen.
Groeten, Kugel!
En er dan €500,- voor vragen? Dan ben je dus alsnog aan het bedonderen, of niet?Rick de G. schreef:Stel je niet aan, er staat toch duidelijk dat er mee gerommeld is.