Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jammer genoeg nog nooit op de achterkant van een Mutterkreuz gekeken
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Euh...? Alleen al het feit dat het op de Franse ebay staat, doet mij al vermoeden dat dit stuk artificially aged is. Of kunnen Auke/Asjemenou het tegendeel bewijzen?
De verouderingsvlekken zijn samen opgedroogd en over het hele document verspreid. Ook zit de stempel OP de vlekken, en niet ONDER de vlekken.
Heb je niks aan, dat ding.
99% van de zeldzame stukken die op de Franse ebay verschijnen zijn zuivere bullsh*t, maar vond dit keer de beschrijving toch wel extra opvallend. Killed near Goebbels' children, heh.
Dit papiertje lijkt me troep. Je zou een echte handtekening van Konev kunnen analyseren om te kijken of dit hem is, maar ik kan me niet voorstellen dat een maarschalk zich bezig zou houden met de dood van een simpele soldaat. Verder is het document gestempeld "Bureau van maarschalk Konev - 1e Oekraïense Front". Zoiets bestaat helemaal niet.
Ik heb het vermoeden dat dit document anno 2009 is geschreven door iemand die niet native Russisch is... Het handschrift is te schools en 'textbook', echt typisch voor iemand die niet al z'n hele leven Russisch schrijft. De stijl komt ook niet overeen met andere documenten uit die periode.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''