Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Precies ben ik het helemaal mee eens,een beetje sociale controle is niet erg in een verloederende samenleving waarin we ons nu bevinden.
En om dit nu meteen als NSB praktijken te bestempelen gaat me wel wat ver.
Maar natuurlijk kan marktplaats er zelf ook wat aandoen want sommige items die je wel vrij mag hebben worden zonder reden eraf geknikkerd,terwijl dit soort items er blijven opstaan .
Sociale controle is inderdaad een goede zaak, maar in dit geval marktplaats tippen over een plastic mp40 van een andere verzamelaar valt bij mij in de categorie verraad.
Maar ieder zijn mening natuurlijk
Laatst gewijzigd door n2 op 28 jan 2010, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Even een ander topic aanmaken en daar verder praten?, beetje of-topic namelijk...
''Tijdens de Blitzkrieg in Frankrijk opereerde de 7e pantserdivisie zo snel, dat deze de bijnaam Spookdivisie kreeg.
Zelfs het Duitse opperbevel wist niet altijd waar de divisie zich bevond.....''
Lol, die Eerste AB patch
Ik vind hem persoonlijk echt raar... Bevat zo de screaming Eagle van 101st AB en dan die hand/arm heeft zo het tekendje van All American's (82nd AB)
Weet er persoonlijk geen raad mee.
"Nuts!" - General MacAuliffe 'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Tommes schreef:Persoonlijk vind ik het een slechte grap. Zijn hele fora met die troep te vinden over mensen die mensen in de zeik nemen. Gaat soms weken door ..
De grap van de bieders is inderdaad erg flauw en slaat nergens op, maar om nu zo'n uitgebreide advertentie te plaatsen voor bieders met curieuze namen waarvan je (praktisch) zeker weet dat het onzinbieders zijn vind ik niet echt snugger....