Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leer is ook veels te licht om echt oorlogs te zijn. Daarnaast zijn de nagels van de schede ook nog veels te helder van kleur net als het drukknopje.
Nee, dit is inderdaad wel een heel makkelijk te herkennen repro.
Dat is dus, een gepimpte repro, Aan de binnenkant heeft er een tijdje water ingestaan. De roes klopt niet. Het is Roest op het ijzerdraad is nog oranje. dit is jonge roest. alleen trappen er een hoop mensen in
> Mvg Erik
Inderdaad Erik, dit is inderdaad een leuk geprobeerde "repro als origineel verkoop actie". Vooral bij de foto van de achterkant is ook mooi te zien dat de draad nog niet erg oud is, hij is namelijk nog niet helemaal rondom de draad geroest en je ziet nog gewoon een stuk onverroest draad. Dat zou met oorlogs draad dus al nooit kunnen. Verder zijn de kwastlijnen op de helm veels te overdreven om echt te zijn.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
hahaha weer een repro helm die met schoenpoets gedaan is...
En dat binnenwerk is ook repro, zie je vanaf een kilometer afstand, nieteens te gebruiken voor re-enactment. met de eerste battle ga je er doorheen zo dun.
Auke J. schreef:Ja dat is waar, maar zouden ze echt origineel zijn?? Iemand een voorbeeld van echte fj laarzen?
Nou ik zou zeggen dat ze wél ok zijn. aangezien er vele repro's zijn gemaakt van ABL kistjes zijn dit wel goeie. Ik heb er een goed gevoel over en het zijn iig geen ABL shcoenen. Ze hebben de goeie spijkers en zolen.
Volgens mij een belgische doorgebruikte hoes, "Door de gebruiker is de aanhechthaak voor de koppel verwijderd voor eenvoudige bevestiging aan de pistoolriem of koppel, een gewoonte die vaak werd gezien bij gevechts-ervaren para's." dat schrijft de verkoper. LOL
Damn kunnen mensen niks beters verzinnen dan 506th?
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier