Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...
-
- Lid
Re: Lachen / huilen met eBay en Marktplaats...
Ik koop ook alleen op eBay als er met PayPal betaald kan worden. Je vraagt om opgelicht te worden als je betaald met andere betaalvormen die niet verzekerd zijn.
- yente
- Lid
Ik betaald altijd via overschrijving en nog nooit problemen gehad!
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Je zin klopt niet helemaal, maar dat terzijde heb ik ook nog nooit problemen gehad met betalingen.yente schreef:Ik betaald altijd via overschrijving en nog nooit problemen gehad!
Als je de zaak niet vertrouwd zou je de persoon kunnen googlen, als er dan meldingen over opgelichte
zaken staan, dan weetje al genoeg. Verder is het ook niet betrouwbaar als je een verkoper op marktplaats ziet
die allerlei interessante zaken verkoopt terwijl die nog niet zo lang lid is van marktplaats.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
-
- Lid
dat is niet helemaal waar joep, je hebt ze dr best bij die interessante dingen verkopen,net nieuw zijn, en betrouwbaar zijn. maar dat zijn dan meestal mensen die bijvoorbeeld een deel van een nalatenschap verkopen.zo heb ik al een keertje een ''fur true dienst''/25 jahre treue dienst medaille+een kvk 2e klasse met zwaarden voor 30 euro kunnen kopen!
Altijd op zoek naar duitse medailles en batons
- panzer lehr
- Lid
Ik betaal ook altijd met een bank overschrijving of anders Skrill. Als ik een aankoop doe op ebay voor mij geen paypal meer.
Ik zeg ook niet dat dat altijd het geval is, maar ik bedoel te zeggen dat dat verdacht is.Danielcollector schreef:dat is niet helemaal waar joep, je hebt ze dr best bij die interessante dingen verkopen,net nieuw zijn, en betrouwbaar zijn. maar dat zijn dan meestal mensen die bijvoorbeeld een deel van een nalatenschap verkopen.zo heb ik al een keertje een ''fur true dienst''/25 jahre treue dienst medaille+een kvk 2e klasse met zwaarden voor 30 euro kunnen kopen!
"Luctor et Emergo"
-
- Lid
het KAN er op duiden ja,maar ik zeg het maar alvast; on-topic jongens ;p
-
- Lid
Hoezo? Praten over positieve en negatieve ervaringen op eBay en marktplaats is BEHOORLIJK on topic...Danielcollector schreef:het KAN er op duiden ja,maar ik zeg het maar alvast; on-topic jongens ;p
Lijkt me niet bob, heeft niks temaken met de advertenties die hier worden getoond.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
Hmm oke, meningen verschillen als ik de titel "Lachen / huilen met eBay en Marktplaats..." analyseer. Het woord advertenties staat er specifiek niet in, daarom dacht ik dat het on-topic was. Maar zal er niet meer over doorgaan.
-
- Lid
Het kan er opzich wel bij MAAR dan lijkt het mij handig hier een apart topic over te posten in de babbelbox.
Zie de openingspost 779.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
ik heb het die gast van die ''zoldervodst'' adelaar nog ff nagevraagd, en dit is wat hij zei XD; Het huis waar dit gevonden is is verkocht geweest met de ganse inboedel erin wegens overlijden ( te Wielsbeke), de man die er woonde was een hoedenmaker uit de streek van Kortrijk tijdens ww2 en hij heeft in die tijd heel wat contacten gehad met de Duitse soldaten en hogere geplaatste personen in bezettingstijd, hij maakte en herstelde kledij voor hen alsook maakte hij hoofdeksels ervoor indien zij dit wensten, daarvoor heeft hij heel wat giften gekregen die op zolder belanden uit vrees voor de gemeenschap waar hij woonde mvg
Heb hiervoor reeds vele voorstellen , het beste tot nu toe is 170 euro, ik verkoop het aan degene die me 200 geeft ( verzendkosten eventueel nog bij te rekenen)
mvg
Heb hiervoor reeds vele voorstellen , het beste tot nu toe is 170 euro, ik verkoop het aan degene die me 200 geeft ( verzendkosten eventueel nog bij te rekenen)
mvg
-
- Lid
- Gegeven: 35 keer
- Ontvangen: 37 keer
- Jan Klaassen
- Lid
Nou, komen er toch hoge omes in voor! Altijd het geval!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961