Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En dat alleen om dat het een keer op tv is geweest. Net of hun 'alleen' de oorlog hebben gewonnen.
Heeft iemand zo'n adverteerder ooit gemaild en gevraagd waar hij toch mee bezig is? ...Dat echt iedereen wel kan zien dat het een fake is!?
LOL die KL Helm. Ik vraag me af of die 101st patch en vlag ook wel origineel is..
Mvg Erik
Is geen KL helm, de hardware lijkt van staal te zijn en de sluiting is van het US type, het lijkt me eerder een US helm uit de Korea oorlog ( hoewel het ook een ABL helm kan zijn... Geen KL in elk geval. ). Overigens: de links zijn in te korten: helm. Dan blijft de layout intact... leest wat prettiger...
Waffenambt schreef:PLunjebaal. Haha en die dacht hij even voor 59 euro verkocht te krijgen
Als alles er nog in zit valt het toch wel mee..... daar kun je nog lang mee doen als je ze als werkkleding gebruikt.
Qua verzamelwaarde is het gewoon 0, dat is waar.
Deze dan: ik verkocht deze broodzak als naoorlogs, nu maakt hij er ineens een hitlerjugend broodzak van :S Dit lijkt toch niet in de verste verten op een hitlerjugend broodzak?! En dat nog dezelfde dag dat hij het ontvangen heeft...