Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ijzeren kruis met document bedoel je........
d'r is al80 op geboden ik geloof dat dit beeldje al eerder op MP is verschenen. zo'n stempel zouden ze er natuurlijk ook nooit opzetten...
Joep schreef:
Lijkt me harstikke repro, en dan ook nog als orgineel aanbieden voor die prijs.
Zijn ook repro. En er staat nergens dat het orgineel is. Mochten ze dat geweest zijn, gok ik dat er een nulletje mist in de prijzen.
De verkoper had er inderdaad beter bij kunnen zetten dat het reproducties zijn, om verwarring of misstanden te voorkomen.
Er staat ook nergens dat het orgineel is, dat is het meestal als dat er niet bij staat (tenminste dat is het meestal niet, maar dan bieden ze het met opzet niet aan als repro, in de hoop dat mensen nog denken dat het orgineel is).
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Klopt.
Verkopers verzinnen de meest bizarre smoesjes, waarvan als je er diep over nadenkt het echt totaal nergens op slaat.
Laatst probeerde ik nog iemand op marktplaats wijs te maken dat hij na-oorlogs materieel verkoopt.
Elke goede verzamelaar kan zien dat het niet klopte, maar zelf bleef hij strak volhouden dat het wel-oorlogs was.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Die discussie moet je eigenlijk niet eens aan willen gaan,hoe vaak zie je niet zaken als wo2 aangeboden worden terwijl je met de ogen dicht kan zien dat t of namaak of zwaar na oorlogs is, kom je weer uit op alle eerder gegeven adviezen: Kennis is macht het geval van koop een goed boek en weet wat je koopt (dit is overigens nog geen garantie maar de kans op een zeperd wordt dan wel wat beperkt), dus even terug komende op de advertentie als je kijkt wat er aangeboden wordt en wat de prijs is heb je denk ik met een klein beetje kennis van de materie direct door dat het om reproductie gaat..
mooie luciferhouder
ik weet weinig van NSDAP luciferhouders , maar als je t aan mij vraagt kan je alleen aan de letters al zien dat dit replica werk is!
Wie wilt deze originele wo2 cap badge van het Britse leger!
In correcte zoekertje zou moeten staan; een Royal Army Ordnance Corps cap badge van de jaren 1949 tot 1953.
Dit is onbegrijpelijk dat dit op Marktplaats wordt toegestaan, deze advertentie is al en dag actueel ondanks tips in strijd met de regels blijft deze gewoon te lang staan had allang verwijderd moeten zijn. .
custom schreef:Dit is onbegrijpelijk dat dit op Marktplaats wordt toegestaan, deze advertentie is al en dag actueel ondanks tips in strijd met de regels blijft deze gewoon te lang staan had allang verwijderd moeten zijn. .
Maar als je een swastika'tje vergeet te bedekken gooien ze het er gelijk af. Onbegrijpelijk dit.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.