Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laatst gewijzigd door Justin op 08 jan 2007, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Lijkt mij dezelfde adverteerder als van die manschappen broek.
Het zij onder een ander email adres.
Vind het trouwens ook een beetje vage biedingen bij zijn advertenties.
Zo te zien is hij verwijderd. Maar wat heeft dit in hemelsnaam met WO2 te maken?
Dit topic heet toch lachen/huilen met Marktplaats... (en ja, het stond bij 'verzamelen' --> 'militaria'...)
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Bestaat dit uberhaupt? ik weet het niet. maar het lijkt me raar om munitie speciaal voor de ss te maken. maar nogmaals, kben geen kenner dus ik weet het niet. jullie?
Deze zijn overigens te koop op espenlaub militaria. een winkel uit Estland. Ze hebben bakken en bakken vol met militaria. maar ook genoeg waar ik mijn twijfels over heb. Hoe denken jullie over deze site?
Geuf, SS patronen hebben wel degelijk bestaan. (Tot nu toe heb ik alleen de standaard Mauser hulzen zien voorbij komen.) Jaartje terug is er eentje op Marktplaats voor 20,- weggegaan.
Ivo Wilms schreef:Geuf, SS patronen hebben wel degelijk bestaan. (Tot nu toe heb ik alleen de standaard Mauser hulzen zien voorbij komen.) Jaartje terug is er eentje op Marktplaats voor 20,- weggegaan.
Mvg, Ivo.
Misschien voor de speciale SS k98's? Die hebben toch ook bestaan of dit maar een fabeltje?
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Het zijn toch duidelijk SS-runen die op de huls te zien zijn. Ik weet het fijne ervan ook niet, maar ze hebben wel bestaan, daar ben ik vrij zeker van.