Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geweldig idee zo'n mobiel museum in een C-47 laadruim! Echt heel goed en origineel bedacht. Vind het echter wel jammer dat ze de ruimte zo dom benut hebben en echt hebben geprobeerd diorama's te maken in het vliegtuig. Voorin de cockpit ok maar in het ruim was het veel beter geweest om een stel losse poppen en vitrines neer te zetten. Dan had je veel meer kwijt gekund en had het een veel beter museumpje kunnen zijn. Nu ben je met 5 a 10 minuten uit gekeken. Wat mij betreft is dat dus een gemiste kans.
Zelf zou ik met mijn verzamelgebied echt een super museumpje kunnen inrichten in zo'n laadruim. Dat zou echt zeer toepasselijk zijn geweest. Dit geeft me wel weer inspiratie dus wie weet ooit...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Best een zieke prijs voor een gevechtsmes enkel en alleen omdat het door een bepaalde fabrikant is gemaakt. Normaal betaal je iets van $300,- voor zo'n mes :
Dat verbaasd me niets, het is een T5 parachute en die zijn gebruikt door de amerikaanse airborne! usaaf shutes zijn goedkoper, maar nog redelijk prijzig.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''