Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tja, ziet er geweldig uit maar of het ook daadwerkelijk een originele is???
Zijn goed te faken dus zou het via Ebay in ieder geval nooit vertrouwen. Wil geen risico nemen en vervolgens voor een paar honderd euro op m'n bek gaan. Speel het in dergelijke gevallen liever op safe.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
custom schreef:Bekijk deze 2 objecten even 200166739545 op....e-bay 200166747723 onvoorstel dat er nog steeds verzamelaars zijn die daar intrappen in 2007.
Ik weet niet hoe het bij de rest zit maar ik zie niks...
custom schreef:Bekijk deze 2 objecten even 200166739545 op....e-bay 200166747723 onvoorstel dat er nog steeds verzamelaars zijn die daar intrappen in 2007.
Ik weet niet hoe het bij de rest zit maar ik zie niks...
Het is onbegrijpelijk dat deze praktijken nog steeds voortduren en ongestoord hun gang kunnen blijven gaan.. het blijkt dat het grote geld $$$$$$$ enkel hierin de hoofrol speeld ....maar niemand doet ook werkelijk iets om dit te willen en kunnen voorkomen:idea: ......
Tja ......mischien hebben ze wel even op dit forum gekeken wand als je op ''Google'' Pertrix of Daimon zaklamp invoerd dan komt je vanzelf hier terecht...en da's mooi toch. Deze Pertrix is uiterraad ook weer (FAKE) WaA gestempeld maar dat maakt op ons geen indruk meer...enkel wel jammer dat nog steeds vele onervaren jonge verzamelaars daar soms nog inlopen en het zure verzamelgeld daar aan uitgeven. als bewijs nog eens vanuit de oude Pertrix katalog uit 1959/60 deze 667 lamp.