Hallo allemaal,
Om te beginnen hoop ik dat ik dit niet in het verkeerde onderdeel heb geplaatst (misschien moet het bij boeken?). Zoja, sorry hiervoor en dan zal ik het direct herplaatsen bij het goede onderdeel. Maargoed, zoals de titel al aangeeft heb ik een referentieboek op het oog. Verzamelen begint met voorkennis en aangezien ik klein wil gaan beginnen (zoals het hoort), heb ik een boek op het oog over ''Medals of the Third Reich''. Het gaat om het boek in de link onderaan dit bericht. Ook krijg ik er een boekje bij met actuele prijzen (eventueel handig om bij me te hebben). Ik vroeg me af: Is dit een goed boek om mee te beginnen?
Groetjes,
Dutchy:)
P.S., link: http://www.militarycollectibles4u.nl/a- ... ird-reich/
Is dit een goed referentieboek?
-
- Lid
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Re: Is dit een goed referentieboek?
Is wel een leuk boekje voor een overzicht van de Duitse onderscheidingen en ook niet al te duur. Voor een start is dit wel een mooi boek, al geeft dit boek volgens mij geen informatie over verschillende makers en de kenmerken, waar je wat betreft originaliteit aangaat, op moet letten.
Heb hem zelf niet, maar weleens doorgebladerd.
For Führer and Fatherland: Military Awards of the Third Reich van Angolia is een mooi boek, maar lastig te vinden en wat prijziger.
Groet, Kugel!
Heb hem zelf niet, maar weleens doorgebladerd.
For Führer and Fatherland: Military Awards of the Third Reich van Angolia is een mooi boek, maar lastig te vinden en wat prijziger.
Groet, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
Lijkt me idd een lastig boek om te vinden (en voor zover ik hem gevonden heb goed prijzig). Echter, die Medals of the Third Reich kan ik dus beter laten liggen aangezien het niet echt informatie geeft over origineel of repro... Is er misschien nog een alternatief dat niet zo duur is als For Führer and Fatherland? Het mag best wat kosten, daar niet van, maar dat boek van jou loopt wel redelijk erg in de papieren voor een 15-jarige...
Dulce et decorum est pro patria mori - Horatius Carmina III 2;13
-
- Lid
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 6 keer
Dutchy laatste reactie was vorige jaar!
beetje te laat
Volgens mij is iemand ook al 16
beetje te laat