Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd!

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
achterhoek 40 45
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:15

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door achterhoek 40 45 »

hallo
ik sanp het probleem heb ook wat besteld namelijk een m42 jumpsuit repro
stond bij de advertentie dat het op voorraad was (bleek dus niet het geval)
heb ongeveer een dag of 4 gewacht tot dat ik een mail kreeg dat die niet op voorraad was
en nog enkele dagen kon duren dat die binnen was bij hun na een week later weer een mail
testuren of het al binnen was kreeg ik antwoord dat het binnen was en dat het morgen op de post ging
nou ik denk reken er maar op uit dat duurt 3 dagen na een 4 dagen had ik gemaild of het op de post was
kreeg ik antwoord op met dat het onderweg was duurde nog even dacht ik na weer 3 dagen wachten was die
nog niet binnen dus mailde ik dat ik niet tevreden ben over de afhandeling was met mij en als ik binnen 3 dagen geen
pakketje binnen had dat ik een melding ging maken bij de politie toen kreeg ik antwoord met het heeft geen nut om te gaan dreigen
wij zijn bezig met uw pakket oke na 2 dagen later kreeg ik hem binnen ik dacht eindelijk binnen en ik was tevreden kreeg ik een week erop een pakketje ik dacht wat is dit dan zat er nog een in ik dacht echt hoe dom kan je zijn tot de dag van vandaag zijn ze er niet achtergekomen ik weer
tevreden met mijn gratis uniform van 100 euro
intresse alles wat temaken heeft met periode 40 45 in de achterhoek
Plaats reactie