Beurs (Ciney) tips

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Beurs (Ciney) tips

Bericht door Kevinbes »

24 april is het weer zover! de militaria beurs in Ciny van 9uur tot 16 uur

omdat het zon grootte beurs is zijn hier zijn een paar tips:

- kijk eerst nog even rond voordat je iets koopt (een tafel verder ligt het voor bijvoorbeeld €10 goedkoper) ik heb in oktober zo €18.50 uitgespaart
- kijk goed uit voor zakkenrollers!!!
- Neem genoeg eten en drinken mee! en als je het meeneemt laat het niet liggen in de auto (zelfervaring mee :) ) er zijn wel kraampjes maar de rijen zijn belachelijk lang

en de belangrijkste: maak plezier en koop militaria ;) :)

ik kan er helaas niet bij zijn
groeten Kevin
Always be happy!! :)
Gebruikersavatar
Sarfman
Lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 nov 2015, 07:48
Locatie: Stein

Re: Beurs (Ciney) tips

Bericht door Sarfman »

Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Heb er hoge verwachtingen van :-). Maar eerst een weekendje Berlijn!
"Don't fight a battle if you don't gain anything by winning" - Erwin Rommel
Opgeheven account 5919

Re: Beurs (Ciney) tips

Bericht door Opgeheven account 5919 »

Ben er 2 keer geweest, misschien dit jaar weer (hopelijk). Het is zeker de moeite waard. Alhoewel er wel veel fantasiespul tussen zit. Je moet echt goed weten wat je zoekt, anders kun je van een veel te dure ( en neppe ) kermis thuiskomen. Ik zelf verzamel eigenlijk geen WW2 meer ( Maar kan er prima van genieten om het te zien), maar er is ook heel veel van mijn verzamelgebied (Oostblok/Russisch'90) te vinden, en natuurlijk is het leuk om al die mooie meuk te zien :)

-Als je goed wil parkeren, zeer vroeg zijn. Wij waren door file wat later en stonden langs de randweg, ik heb het idee dat ze de immense drukte niet hadden verwacht.
-Neem cash mee voor parkeren/entreekosten, pinnen aan de kassa gaat niet.
-Wil je cash opnemen, in de eerste hal zit wel een geldopneem station welke bediend wordt door medewerkers.
-Eigen consumptie is zeker handig, eten en drinken is natuurlijk vrij pittig prijzig.
achterhoek 40 45
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:15

Re: Beurs (Ciney) tips

Bericht door achterhoek 40 45 »

ben er nu al een paar keer geweest er zit zeker veel fantasiespul tussen prijs voor de intree is 15,00 volgens mij best prijzig
maar het is een prachtige beurs zeker de moeite en geld waard ga april ook weer en wees voor berijd op zakken rollers, lange rijen
en wees een beetje netjes mensen heb daar ervaring mee dat mensen gewoon recht voor je neus stil gaan staan jammer
en weet wat je wilt halen mvg
intresse alles wat temaken heeft met periode 40 45 in de achterhoek
Gebruikersavatar
Rikkert
Lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 jun 2013, 22:26
Locatie: België

Re: Beurs (Ciney) tips

Bericht door Rikkert »

Een zeer mooie beurs en ik geniet er telkens van.
Dit gaat nu mijn derde keer zijn en kijk er naar uit. Ik vind zelf de inkom prijs ook wel wat aan de duren kant maar het is het zeker waard.
De parking is soms wel een probleem dus als je dat wilt vermijden zou ik eerder gaan want de vorige keer moesten wij toch serieus lang wachten voordat we een fatsoenlijke plek hadden.
Rikkert
Wesley92
Lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 nov 2014, 00:47
Gegeven: 2 keer

Re: Beurs (Ciney) tips

Bericht door Wesley92 »

Een mooie beurs met veel bekende handelaren.
Weet wat je wil kopen en weet wat de waarde is van deze objecten.
Voor het eten is het zeer aan te raden om een broodje worst te kopen.
Erg lekker en groot.
Broodje vlees van een stokje niet aan te raden, de verkoper weet zelf niet wat voor vlees het is.
Plaats reactie