Beste allemaal,
Ik wil binnenkort wellicht weer een brodie helm aanschaffen, echter ik weet nooit goed hoe ik deze helmen op een originele manier kan displayen, dat ze er echt uitspringen zeg maar. Iemand suggesties?
Alvast bedankt,
Jan
helmen displayen
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Re: helmen displayen
Ik vind het zelf het mooist als ze op een mooie houten standaard/stok staan, die een mooi-afgewerkte voet heeft. Lekker strak en stijlvol, natuurlijke materialen en alle aandacht gaat naar het voorwerp. De helm op wat uitrustingsstukken zoals een opgevulde rugzak of broodzak leggen kan ook mooi zijn, alsof de soldaat hem net even tijdens een gevechtspauze heeft afgedaan.Jan m schreef:Beste allemaal,
Ik wil binnenkort wellicht weer een brodie helm aanschaffen, echter ik weet nooit goed hoe ik deze helmen op een originele manier kan displayen, dat ze er echt uitspringen zeg maar. Iemand suggesties?
Alvast bedankt,
Jan
Laten we het vooral gezellig houden! 

Bedankt voor de reactie. En wat is dan het mooiste, in een vitrinekast of toch op een plank?
- Kevinbes
- Lid
Kende de website, maar ik vind het een beetje aan de prijzige kant. Heb al goedkopere gevonden, toch bedankt.
- Kevinbes
- Lid
ik gebruik de site altijd voor inspiratie
laat je een foto zien van het uiteindelijke resultaat?
Groeten Kevin

laat je een foto zien van het uiteindelijke resultaat?
Groeten Kevin
Always be happy!!