militaria verkopen

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
meester cornelis
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2017, 15:30

militaria verkopen

Bericht door meester cornelis »

Hallo,
Ik heb een doos met militaria, vermoedelijk uit WOII, die van mijn vader waren. Er zitten een paar gasmaskers bij, w.o. 1 Duitse, wat patroongordels (met ook een paar patronen), een veldkoptelefoon, een hoes voor een slaapzak en nog wat spullen, zoals verwarmingsblikjes. Ik heb de tijd niet om op fora te gaan zoeken hoeveel alles waard is (volgens mijn broer is het Duitse gasmasker tussen de 60 en 90 euro waard) en veel spullen zien er oud uit. De gasmaskers niet trouwens.
Ik heb de doos op Facebook gezet met vraagprijs 25 euro en kreeg meteen 4 reacties, waaronder een aanbod van 50 euro.
Absoluut niet goed ingeschat dus :(
Is 50 euro een goed bod?
Alvast dank!
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: militaria verkopen

Bericht door asjemenou »

Hallo meester Cornelis,

Waarom plaats je de items op Facebook en niet op Marktplaats? Marktplaats wordt toch meer door verzamelaars bezocht.
Zonder foto's van de items kunnen wij op dit forum er ook weinig over zeggen, laat staan een prijsindicatie geven.
Zet de items te koop op Marktplaats en wacht af wat er voor wordt geboden. Het is maar een hint. :roll:
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: militaria verkopen

Bericht door uniformverzamelaar »

Moderators,

Hoort deze post wel thuis in dit topic :?

Denk dat het hier toch gaat over een vraag naar waardebepaling en eventueel gevolgd door een verkoop.
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: militaria verkopen

Bericht door asjemenou »

Je hebt gelijk Uniformverzamelaar. Ik heb de topic verplaatst.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie