(Zet zo veel mogelijk info over de site neer als je denkt dat nodig is)
( en zet er een link of iets dergelijks bij in iedergeval hoe je er komt)
Iedereen die tips heeft voor verzamelen voor iedereen zoals wat je wel niet moet doen en waar je op moet letten en alles wat daar bij komt
Iedereen die sites weet bv veilingsites maar ook marktplaats sites van winkels gewoon elke site die nog online is en waar je een kans hebt om je ww2 verzameling uit te breiden hier plaatsen alsjeblieft ook de gene die wat mij betreft al honderd keer zijn gezegd ( maakt niet uit in welke taal daar hebben we Google translate voor)
Winkels als je een winkel weet waar je ww2 spullen kan kopen hier plaatsen alsjeblieft maakt niet uit of het in Nederland is of in China elke winkel is welkom
En als laatste beurzen en verzamelen bij een komsten (jullie snappen wat ik bedoel) alweer maakt niet uit waar die is als het maar met ww2 te maken heeft en maakt niet uit in welk land die is
Deze site is toch om elkaar te helpen dus als je iets te binnen schiet ax of geallieerd zet het hier in alsjeblieft
Iedereen al heel erg bedankt

( en oja ik wil dit een beetje netjes houden is er iets niet duidelijk of heb je een vraag stuur me een privé bericht alsjeblieft)