Beursagenda

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

mgschutze schreef:
S1991 schreef:In Born?! Sinds wanneer is daar een beurs?
Nog nooit van gehoord eigenlijk... Jammer dat ik die dag niet kan!
Zie graag foto's tegenmoet van mensen die er geweest zijn en of het wat was! Is namelijk hier in de buurt.
Born is nieuw en voor het eerst.
Ik ga het met een stand in ieder geval eens proberen.
Gunstige ligging voor België en Duitsland
Ja zie het. Is dit eenmalig per jaar of ook vaker?
Hoe ben je er achter gekomen dat die beurs er was om een stand te krijgen? Zou je me wellicht wat meer info kunnen sturen per PM?
Als je me een beeld van die dag kan geven graag!

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
paultjewo2
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 nov 2011, 14:06

Re: Beursagenda

Bericht door paultjewo2 »

Hoe groot wordt die beurs in Born ongeveer? Wij moeten 3 kwartier rijden en we zijn geen die-hard freaks. Is het dan de moeite waard?

In Overloon is het trouwens zeker de moeite waard. Ook het evenement zelf is interessant en je kunt ook meteen het museum bezoeken. Ik moet bijna een uur fietsen en dat heb ik er zeker voor over.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

Denk dat je Born beter kunt afwachten!
Is de eerste keer dus zal wellicht niet super zijn. Maarja ik ben er die dag helaas toch niet.
Of ik zou al wat moeten kunnen regelen m.b.t. de hondensport.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Beursagenda

Bericht door jeroen wo2 »

Gaan er nog wo2 forum leden naar de KTR Beurs in Breda ?
Never Back Down
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Beursagenda

Bericht door rammsander »

Wanneer is dat Jeroen?

Misschien als het gunstig valt ga ik wel! Nog op zoek naar onderdelen van m'n Nekaf!

Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door JimK »

S1991 schreef:Denk dat je Born beter kunt afwachten!
Is de eerste keer dus zal wellicht niet super zijn. .
Als iedereen het afwacht wordt het zeker niets :evil:

Ik ga er in ieder geval heen, voor mij is het 2 uur rijden.

Voor wie wel komen, tot morgen!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

mgschutze schreef:
S1991 schreef:Denk dat je Born beter kunt afwachten!
Is de eerste keer dus zal wellicht niet super zijn. .
Als iedereen het afwacht wordt het zeker niets :evil:

Ik ga er in ieder geval heen, voor mij is het 2 uur rijden.

Voor wie wel komen, tot morgen!
Voor mij 5 minuutjes rijden en 10 minuutjes met de fiets ongeveer!
Helaas kan ik er niet bij zijn... Voor die wat gaan veel plezier en hopelijk komt er een volgende editie!
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

Blijkbaar wordt de volgende editie van de beurs van Born weer gehouden in hetzelfde weekend als La Gleize en Santa Fé is....
Niet echt slim dus...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Beursagenda

Bericht door 779 »

La Gleize beurs/evenement is niet meer dankzij alle neo nazies die er 'kamperen'...
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

Blijkbaar dus wel...
Wat betreft de neo nazi's geef ik je gelijk in. Teveel rare figuren die er vaak opdoken..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jabnus
Lid
Lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 29 jan 2011, 20:27

Re: Beursagenda

Bericht door Jabnus »

Kan iemand wat vertellen over de beurs in Born? Hoe was die? Het lijkt erop dat de organisatoren daarvan niet zo handig zijn met het kiezen van hun beursdata? Vorige week was Born ook al tegelijk met de beurs in Zwolle (die ik overigens wel gezellig vond en waar ik al eerder had afgesproken heen te gaan), waardoor all mensen uit het noorden waarschijnlijk niet naar Born konden komen, maar Born is voor mij dichter bij huis, dus die wil ik eigenlijk ook wel eens uitproberen. Iemand die wat ervaringen kan posten? Was er veel (moois) te zien? Was het druk? Hoe is de lokatie? et cetera.


groeten,
Gaston
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door zjopske »

Het was in Born wel aardig, al scheen de zon er niet wat hij thuis nog wel deed.
Het was niet zo`n heel groot zaaltje maar er lag veel mooi materiaal op de kramen.
Heel druk met bezoekers was het naar mijn idee niet. Wel is het makkelijk te bereiken en het parkeren voor de deur.

Ik ben zelf met een paar leuke zaken naar huis gegaan.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door JimK »

Born wordt niet tegelijk gehouden met La Gleize maar één week later op 23 juni. Dat is verzet ivm de beurzen in La Gleize en Santa Fé, beiden in het weekend van 16/17.

De beurs in Born was niet heel erg groot maar zeker de moeite waard. Ik stond er zelf en heb er een erg goede beurs gedraaid. Zeker voor herhaling vatbaar.


Groet Jim
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Beursagenda

Bericht door S1991 »

Dat is fijn om te horen! Dan zal ik zeker een kijkje gaan nemen.
Heb je toevallig het e-mail adres van de organisator voor me Jim?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
WhMathias
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 mar 2012, 21:37

Re: Beursagenda

Bericht door WhMathias »

Zondag 29 april 2012 Militariabeurs in Ciney
Meer info : http://www.cineyexpo.be/agenda/evenement.php?id=208
Ik ga persoonlijk voor de eerste keer, En hopelijk kom ik naar huis met wat kleine originele aanwinsten :).


Mvg,
Plaats reactie