Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dutchy1997 schreef:maar is het ook de moeite waard om heen te gaan?
Absoluut!
Niet dat ik het niet interessant vind, maar afgaande op de foto’s doet het hele evenement mij wat geallieerd aan, en persoonlijk houd ik wel van wat variatie. Kortom, is er iemand die ervaring heeft met dit evenement en mij er wat meer over kan vertellen?
Het is een grote beurs zoals je zelf al aangaf. Met daarbij een groot voertuigen gedeelte en een iets kleiner re-enactment gedeelte. Van WO1 en daarvoor, tot modern. Het is dus niet een 'WW2-only' evenement. Duitse re-enactors zijn er ook, maar die zijn altijd wat in de minderheid bij deze evenementen. Heb begrepen dat er ook 50/60 Vietnam re-enactors zullen zijn.
Ik ga sowiezo naar Duiven, woon er maar 30 km vandaan dus gewoon op de fiets ernaartoe.
Met dat financiële gedoe heb ik altijd last van maar kijken is ook leuk.
kevin15 schreef:Ik ga sowiezo naar Duiven, woon er maar 30 km vandaan dus gewoon op de fiets ernaartoe.
Met dat financiële gedoe heb ik altijd last van maar kijken is ook leuk.
Kijken, voelen, ruiken, snuiven, nog een keer voelen, verkopers worden er gek van, en weer weglopen
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Dutchy1997 schreef:Op 10 en 11 augustus vind er in het Belgische Ursel het Wings and Wheels-event plaats met vele voertuigen, een grote militariamarkt (400 stands) en een re-enactmentopvoering. Nu bestaat de mogelijkheid dat ik naar dit evenement toe kan gaan, maar is het ook de moeite waard om heen te gaan? Niet dat ik het niet interessant vind, maar afgaande op de foto’s doet het hele evenement mij wat geallieerd aan, en persoonlijk houd ik wel van wat variatie. Kortom, is er iemand die ervaring heeft met dit evenement en mij er wat meer over kan vertellen?
Persoonlijk vind ik ursel echt ets wat je meegemaakt moet hebben.
Beurs items niet te duur.
Lekker biertje erbij slap ouwehoeren met de bekendes die je tegenkomt.
Ja hoor ik ben erbij.
hindenburg1418 schreef:Persoonlijk vind ik ursel echt ets wat je meegemaakt moet hebben.
Beurs items niet te duur.
Lekker biertje erbij slap ouwehoeren met de bekendes die je tegenkomt.
Ja hoor ik ben erbij.
Ik ga er ook naartoe ik sta niet op het evenement zelf omdat ik maar alleen de zaterdag kon dus anders stond ik samen met de groep Y-cie en het GAF met mijn nekaf daarzo! Is een mooi evenement kom er graag!
Wie zijn er nog meer zaterdag?
Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"
rammsander schreef:Ik ga er ook naartoe ik sta niet op het evenement zelf omdat ik maar alleen de zaterdag kon dus anders stond ik samen met de groep Y-cie en het GAF met mijn nekaf daarzo! Is een mooi evenement kom er graag!
Wie zijn er nog meer zaterdag?
Sander
Ik ben net terug, ik vind het spijtig te zeggen maar het wordt elk jaar slechter
King tiger schreef:
Ik ben net terug, ik vind het spijtig te zeggen maar het wordt elk jaar slechter
Vind je? Ik vond het een goed jaar. Maar ja, het zal een beetje afhangen van wat je verzamelt zeker. Aan gasmaskers geen gebrek en de prijzen waren goed dit jaar (als je buiten de gebruikelijke Duits/Amerikaans/Engels blijft). Voor de rest zelf wat Tsjechische surplus lichtkogels voor mijn Geco flare gun gescoord bovenop de 4 gasmaskers die ik heb gekocht, dus de dag kon al niet meer stuk.
Verzamelaar van gasmaskers, alle landen en alle tijden. Momenteel ongeveer 400 verschillende gasmaskers in de collectie.
Vond het ook echt heel erg slecht.
Heel veel na oorlogs en mega veel kleding.
Duitse helmen prijzen sloegen weer nergens op.
Jammer maar wel 15 bier naar binnen gewerkt en lekker wezen wokken daarna in maldegem.
Volgend gewoon weer erbij dat zeker al is het alleen voor het bier .