Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beide Ik ken persoonlijk alleen Ciney. Deze beurs kijk ik altijd weer naar uit, ik vind het een wereld beurs. Misschien pak ik La Gleize ook wel mee. Even m'n ega lief aankijken.
seabee schreef:Beide Ik ken persoonlijk alleen Ciney. Deze beurs kijk ik altijd weer naar uit, ik vind het een wereld beurs. Misschien pak ik La Gleize ook wel mee. Even m'n ega lief aankijken.
seabee schreef:Beide Ik ken persoonlijk alleen Ciney. Deze beurs kijk ik altijd weer naar uit, ik vind het een wereld beurs. Misschien pak ik La Gleize ook wel mee. Even m'n ega lief aankijken.
Haha ik dacht dat die lief niks te zeggen had???
Ik heb m,n eega reeds lief aangekeken, ik ga naar La Gleize Ik ben benieuwd wat ze daar hebben!
Peter schreef:
Het duurt nog even, maar regeren is vooruitzien! Spek de spaarrekeningen, wie gaat er? Ondergetekende in elk geval!
Er komen nog zo vele tussen nu en oktober dat ik echt niet kan zeggen aanwezig te zullen zijn.
Maar het ligt in de bedoeling de beurs in Ciney eens te bezoeken, dus mogelijk in oktober .
Peter schreef:
Het duurt nog even, maar regeren is vooruitzien! Spek de spaarrekeningen, wie gaat er? Ondergetekende in elk geval!
Er komen nog zo vele tussen nu en oktober dat ik echt niet kan zeggen aanwezig te zullen zijn.
Maar het ligt in de bedoeling de beurs in Ciney eens te bezoeken, dus mogelijk in oktober .
Beurzen zat, geld niet... Ik ben ook nog nooit op Ciney geweest, vandaar! Even spekken tot oktober!