Beursagenda
-
- Lid
Re: Beursagenda
Ik ben er ook zondag, eens kijken of het wat is.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Bas ww2
- Lid
Ik ga er ook heen, geheel nieuw maar zeker het proberen waard.
altijd opzoek naar FLAK items
- Adri
- Lid
Ik vond het een gezellige beurs, ben ook geweest vandaag. Leuk met de mode shows in vintage kleding en militaire uniformen. Had persoonlijk alleen wat meer voertuigen verwacht. Maar al met al een leuke beurs!
- Bas ww2
- Lid
Er stond binnen niet veel aan voertuigen,lastig door die lange gang met je halftrack
, wel ontzettend veel onderdelen een ook veel replica en origineel. Leuk ook het podium met muziek uit de tijd!
En kon deze niet laten liggen:

En kon deze niet laten liggen:
altijd opzoek naar FLAK items
-
- Lid
Kan natuurlijk gaan klagen dat er teveel voertuigen spul was, maar daar was de beurs voor haha. Nadeel was voor mij zelf het 98% geallieerde gehalte.
Was wel leuk verder, flink aantal bekenden gezien en wat kleine spullen gescoord.
Was wel leuk verder, flink aantal bekenden gezien en wat kleine spullen gescoord.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- uniformverzamelaar
- Lid
Hallo vrienden,
Kan er iemand mij vertellen of de beurs in Breda de moeite is om naar toe te gaan ?
Ik heb vooral oog voor de Nederlandse baretemblemen
dank
Kan er iemand mij vertellen of de beurs in Breda de moeite is om naar toe te gaan ?
Ik heb vooral oog voor de Nederlandse baretemblemen

dank
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
- zjopske
- Lid
- Contacteer:
Breda is altijd wel de moeite waard om naar toe te gaan, ik koop en verkoop altijd wel iets.
Procentueel is dit denk ik wel een van de beurzen waar het meeste Nederlands ligt.
Baretemblemen liggen er altijd wel bij 2-3 handelaren, de een is er wat vaker dan de ander maar dat blijf je altijd houden.
Procentueel is dit denk ik wel een van de beurzen waar het meeste Nederlands ligt.
Baretemblemen liggen er altijd wel bij 2-3 handelaren, de een is er wat vaker dan de ander maar dat blijf je altijd houden.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
- uniformverzamelaar
- Lid
Bedankt Zjopske,
Denk dat het nu zaterdag daar beurs is en zou wel eens zin kunnen hebben om daar naartoe te gaan.
Denk dat het nu zaterdag daar beurs is en zou wel eens zin kunnen hebben om daar naartoe te gaan.
Groeten
GuY
GuY
- michiel01
- Lid
- uniformverzamelaar
- Lid
Voor mij was beurs in Breda een maat voor niets.
Een zeer bescheiden aanbieding van Nederlandse emblemen.
Had er echt veel meer van verwacht (of zou het nu aan mij liggen dat ik al zoveel Nederlandse baretemblemen in mijn verzameling heb
)
Een zeer bescheiden aanbieding van Nederlandse emblemen.
Had er echt veel meer van verwacht (of zou het nu aan mij liggen dat ik al zoveel Nederlandse baretemblemen in mijn verzameling heb

Groeten
GuY
GuY
Breda is klein en zelfde handelaren met zelfde spul. Niet de moeite waard om langer als 30 minuten voor te rijden.
Their name liveth for evermore
Als je Duits verzamelt niet nee. Als je Nederlands verzamelt wel, zijn echt genoeg leuke vinden te vinden.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- uniformverzamelaar
- Lid
Zou ik zo niet zeggen.
(maar er is misschien een excuus dat het juist voor Pasen was
)
Gisteren amper 2 met Nederlandse emblemen (tja) en eentje met 3 uniformen.
Als je dan vroeg op zijn bv emblemen bij hadden met buigpinnen of Hoornse slagen was het precies of ze in Keulen hadden horen donderen.
Zou echt niet kunnen zeggen of er vooe mij een tweede bezoek aan die beurs komt. (daar het natuurlijk ook gelijk met Wavre valt !!)
(maar er is misschien een excuus dat het juist voor Pasen was

Gisteren amper 2 met Nederlandse emblemen (tja) en eentje met 3 uniformen.
Als je dan vroeg op zijn bv emblemen bij hadden met buigpinnen of Hoornse slagen was het precies of ze in Keulen hadden horen donderen.
Zou echt niet kunnen zeggen of er vooe mij een tweede bezoek aan die beurs komt. (daar het natuurlijk ook gelijk met Wavre valt !!)
Groeten
GuY
GuY
- Kevinbes
- Lid
Weet iemand of in Juli of in Juni een beurs is in Kalkar of in de buurt bij Kalkar.
Groetjes Kevin
Groetjes Kevin
Always be happy!! 

- JimK
- Lid
- Contacteer:
Die beurs is helaas afgelast.kevinarmy schreef:Weet iemand of in Juli of in Juni een beurs is in Kalkar of in de buurt bij Kalkar.
Groetjes Kevin
Groet Jim