Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Even een vraagje, is die beurs in Duiven het waard om vanuit het noorden naar toe te gaan? Hoe groot is de beurs ongeveer? En is er veel engels spul te krijgen en zijn de prijzen hiervan een beetje normaal t.o.v de marktprijs?
Markoz schreef:Even een vraagje, is die beurs in Duiven het waard om vanuit het noorden naar toe te gaan? Hoe groot is de beurs ongeveer? En is er veel engels spul te krijgen en zijn de prijzen hiervan een beetje normaal t.o.v de marktprijs?
Ik ben vrijwel iedere maand op deze beurs. Komt ook mede omdat ik maar 10 a 15 minuten hoeft te rijden met de auto en ik ben er.
Maar ik vind het ook een erg gezellige beurs. Sta iedere maand wel met vele bekende en soms ook nog onbekende verzamelaars te praten.
De beurs bestaat uit ongeveer 40 stand. Het aanbod van Engels vind ik niet verkeerd. Dat wordt hier best veel aangeboden. Ik vind de prijzen daar over het algemeen niet gek.
Ben afgelopen zaterdag ook voor de eerste keer geweest, bevalde me wel. Een paar leuke koopjes gedaan. Wel vond ik het jammer geen onklaar gemaakte wapens te zien? Volgende keer staat al in de agenda genoteerd bij mij.
jup, 29 oktober is de beurs in Ciney, juist naar de krijger geweest en daar lag er een blaadje dat ze present zullen zijn. (moet jij de zondag werken?)
Red schreef:jup, 29 oktober is de beurs in Ciney, juist naar de krijger geweest en daar lag er een blaadje dat ze present zullen zijn. (moet jij de zondag werken?)
mvg Red
Nee, maar ben van plan de week ervoor vrij te pakken. (om mijn eigen mentaal voor te bereiden)
En de week erna. (om uit te rusten)
Bob, bedankt voor de link.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
En inmiddels hebben ze voor deze datum ook 2 hallen gereserveerd.
begin van het jaar stond 29-10 nog op 1 hal.
Ben waarschijnlijk ook weer van de partij