Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@wouter: je mag best normaal reageren, ik probeer gewoon zekerheid te krijgen. Als hij dan zegt dat hij er ook geweest is en geen wapens heeft gezien begin je toch te twijfelen...Ik behandel jou toch ook met respect, zonder rare woorden.
Wat zou jij doen als je 2 tegenstrijdige verklaringen van mensen krijgt...en ja hier wil ik verder geen problemen van maken, want waarschijnlijk heb je me niet helemaal goed begrepen, probeerde gewoon zekerheid te krijgen
Axis vs Allied schreef:Oh, en wanneer ben jij er geweest dan?? Sprak viny op msn en die zei dat er in Zwolle geen wapens worden aangeboden...vreemd
Haha kereltje gaan we een grote bek hebben?
Ik was er de aller eerste keer dat die beurs er was, en er waren genoeg wapens te vinden. Zo te zien heeft je vriend viny het van de website geplukt, ik ben er geweest en heb het met mijn eigen ogen gezien.
Beslis zelf maar wie je gelooft, ik trek me terug uit deze discussie. Probeer ik iemand te helpen krijg ik zo'n reactie naar mijn hoofd geslingerd, daaaag
De eerste keer dat ik er was heb ik GEEN vuurwapens gezien, het kan zijn dat ik ze over het hoofdt heb gezien, maar er is mij nix opgevallen!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Bij mij staat die zondag ook al mooi ingepland! Misschien zelfs zaterdag romantisch overnachten in één of ander hotel met de vriendin Dan zijn we alletwee tevreden...
leieboordbewoner schreef:Bij mij staat die zondag ook al mooi ingepland! Misschien zelfs zaterdag romantisch overnachten in één of ander hotel met de vriendin Dan zijn we alletwee tevreden...
Nog even voor de duidelijkheid:
Wat zal jij een mooi weekend hebben dan. Het is je in ieder geval gegund. Hoe zit het op deze beurs met de Sovjet-Russische inbreng? Is dat een beetje de moeite waard voor mij? Ik ben immers nog steeds op zoek naar een M38 Mosin Nagant karabijnriem.
Ik denk dat je Sowjetmilitaria uit WO2 niet zal tegenkomen, hoewel ik niet uitsluit dat het er te vinden is tegen de gebruikelijke hoge prijzen. Ik kan me herinneren dat ik er vooral ontzettend veel naoorlogse Sowjet- en Russische militaria heb zien liggen.
Misschien moet ik er gewoon maar eens gaan kijken. Volgens één van de bovenstaande links staan er ook mensen uit Polen en Tsjechië. Wat kunnen die behalve Duits nog meer bij zich hebben?! Is deze beurs nu hoofdzakelijk een wapenbeurs?