Beursagenda
- arneken
- Lid
- Contacteer:
ciney overal kom ik dat tegen. dat het een beurs is heb ik al door maar is deze dan ook degelijk in ciney gelocaliseerd of nomed zdeze gewoon zo?
mocht ik voor bepaalde mensen u een domme vraag stellen. dit komt omdat ik nog nooit naar 1 beurs ben beweest en dan ok niet veel daarvan ken.
alvast bedankt
arne aka arneken
mocht ik voor bepaalde mensen u een domme vraag stellen. dit komt omdat ik nog nooit naar 1 beurs ben beweest en dan ok niet veel daarvan ken.
alvast bedankt
arne aka arneken
it's not how many you write but what you write in the books of history
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
1. Probeer wat op je spelling te letten.
2. Als je even twee pagina's terug had gekeken, had je de volgende link gevonden:
http://www.cineyexpo.be/agenda/evenement.php?id=39
2. Als je even twee pagina's terug had gekeken, had je de volgende link gevonden:
http://www.cineyexpo.be/agenda/evenement.php?id=39
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
hallo mijn naam is johan ik heb me hier ingeschreefen op dit forum om informatie over breursen en verkoop van spullen uit de wwo II .
het is niet voor mij maar en friend die geen nederlands spreekt hij zoek matrieel van de slag in arnhem en nijmegen ( operatie magret gardens )
en ik vraag u op dit forum om hulp want ik weet niet waar ik moet zoeken om adressen tevinden voor de beursen om deze te bezoeken .
het is meer voor koop daan verkoop ..
ik dank u van harte voor uw hulp al vast en ik hoop u niet lastig tevallen met deze post ..
met vriendelijke groeten hensen johan ..
het is niet voor mij maar en friend die geen nederlands spreekt hij zoek matrieel van de slag in arnhem en nijmegen ( operatie magret gardens )
en ik vraag u op dit forum om hulp want ik weet niet waar ik moet zoeken om adressen tevinden voor de beursen om deze te bezoeken .
het is meer voor koop daan verkoop ..
ik dank u van harte voor uw hulp al vast en ik hoop u niet lastig tevallen met deze post ..
met vriendelijke groeten hensen johan ..
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
ja ben een nederlander ik woont nu wel 16 jaar in belgie het franstaalige gedilte dus van daar dat mijn friend dus geen nederlands verstaat heelaas maar wel engels ..Michiel M. schreef:Jij wel?rabit-calibra schreef:...het is niet voor mij maar en friend die geen nederlands spreekt...
van daar dat ik dus ook hier schrijf en niet hij maar niet allen dat hij heeft een stock americian waar of sort dump zaak zo als dat heet in nederland en vaak naar bekende beurs gaat in duitsland of frankrijk doe ik dus het zoeken in nederland ..
ps : is er op deze forum een presentatie plaats zo dat ik me kan presenteeren dat zou fijn zijn zo dat ik me kan voorstelen aan iedereen ..