Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peter schreef:Ondergetekende gaat waarschijnlijk naar Ciney! Hoe heette die hamburgerkot alweer? IK ben er nog nooit geweest, ik ben benieuwd!
Marcel pad 60 dacht ik. Om 12 uur verzamelen, met een rode roos in knoopsgat, anders weet je echt niet wie van het forum is hoor. Er staat altijd een partij mensen bij die vreet tenten!
Peter schreef:Ondergetekende gaat waarschijnlijk naar Ciney! Hoe heette die hamburgerkot alweer? IK ben er nog nooit geweest, ik ben benieuwd!
Marcel pad 60 dacht ik. Om 12 uur verzamelen, met een rode roos in knoopsgat, anders weet je echt niet wie van het forum is hoor. Er staat altijd een partij mensen bij die vreet tenten!
Als die beurs in Bedum nou eens op een andere dag zou zijn....
Ik wil er wel graag heen,maar zoals zoveel beurzen op zaterdag.
En dan moet ik als kleine zelfstandige werken.....
thedutchdevilo schreef:Als die beurs in Bedum nou eens op een andere dag zou zijn....
Ik wil er wel graag heen,maar zoals zoveel beurzen op zaterdag.
En dan moet ik als kleine zelfstandige werken.....
De beurs in Bedum moeten missen is geen al te grote ramp daar het maar om een klein ruil beursje gaat.
Maar daar je zo dicht in de buurt woont is het altijd leuk om daar eens contacten te leggen met andere verzamelaars uit het Noorden.
Mogelijk dat de beurs, a.s. zondag, in Huizen(grootste in Nederland op dit gebied) een mogelijkheid bied om die als kleine zelfstandige te kunnen bezoeken.
Zelf ben ik naar alle waarschijnlijkheid aanwezig, misschien dat er nog meer leden zijn die deze beurs gaan bezoeken.
Mooyman schreef:
Mogelijk dat de beurs, a.s. zondag, in Huizen(grootste in Nederland op dit gebied) een mogelijkheid bied om die als kleine zelfstandige te kunnen bezoeken.
Zelf ben ik naar alle waarschijnlijkheid aanwezig, misschien dat er nog meer leden zijn die deze beurs gaan bezoeken.
Ik zal m'n vader eens aardig aankijken of hij wil rijden, maar veel zal ik niet te besteden hebben, gezien ik net naar Ciney ben geweest