Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op 20 en 21 augustus is er een militaria beurs in combinatie met een WO2 thema-weekend (inclusief re-enactment en historische vliegtuigen) in de Aviodrome in Lelystad:
Thomas,de laatste keer dat ik naar die beurs ben geweest,was toen hij nog gehouden werd aan de Scheldekaai in Antwerpen.
Daarna ben ik er niet meer geweest,jij schrijft dat het een kleine beurs is nu in Merksem.
Kun je mij vertellen hoeveel standhouder er zijn in Merksem.
Greetings from a Little Gallant Belgian
Patrick De Wolf http://www.ablhistoryforum.be" onclick="window.open(this.href);return false;
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Hans Bakker schreef:Enig idee over beurzen in noord Nederland?
Er waren vroeger beurzen in Scheemda, maar ik weet niet of die nog gehouden worden.
Daarna 1 x per jaar TT hal Assen
Dan komt de beurs in Zwolle, 5 a 6 keer per jaar, kleine beurs in WRZV hallen.
Scheemda is er al een aantal jaren niet meer.
Meer als 6 jaar denk ik.
Assen een beurs, Mja je kan er wel leuke dingen vinden met wat geluk.
Zwolle is wel redelijk, maar op wo2 gebied heb ik echt het idee dat het minder wordt.
Steeds meer modern en replica doet zijn intrede.
De beurzen in Nederland (voorzover bekend bij mij) die wat de moeite waard zijn vind je in Duiven, Huizen, KTR Beurs Breda is nog wel eens leuk. en voor de rest durf ik zo niks op te noemen.