Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
granaat
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2005, 19:40

beurs

Bericht door granaat »

wie weet waneer er weer een beurs is??? :?:
granaat
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2005, 19:40

zeeland

Bericht door granaat »

zijn er ook beurzen in zeeland,noord-braband,zuid en noord-holland???
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

jwolsink schreef:Ik ga zaterdag (weer :( ) mijn ouders helpen met het leggen van laminaat. Hoe laat begint de beurs zaterdag btw? Het is voor mij maar 20 min. rijden. Dus misschien ben ik er wel ff.
Hoelaat die beurs is weet ik niet. Daar zou Mooyman wel antwoord op kunnen geven want die staat er als het goed is zelf. Maar ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 9. :)
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Nico Roelofs schreef:Zijn er nog meer mensen die naast Mooyman en mij aankomende zaterdag te vinden zijn op de beurs in Schaarsbergen? Geloof dat hij er zondag ook is, maar dan zijn alle koopjes al weg. Ik ben er in ieder geval zaterdag morgen.
Is dit de beurs van "Arnhems Oorlogsmuseum" ? Die is van 10.00 uur tot 17.00 uur las ik ergens.
Moet even kijken of het lukt, maar anders ben ik er ook :wink:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Hell-Fire schreef:
Nico Roelofs schreef:Zijn er nog meer mensen die naast Mooyman en mij aankomende zaterdag te vinden zijn op de beurs in Schaarsbergen? Geloof dat hij er zondag ook is, maar dan zijn alle koopjes al weg. Ik ben er in ieder geval zaterdag morgen.
Is dit de beurs van "Arnhems Oorlogsmuseum" ? Die is van 10.00 uur tot 17.00 uur las ik ergens.
Moet even kijken of het lukt, maar anders ben ik er ook :wink:
Ja dat is die beurs! Als hij pas om 10 begint dan ben ik er ook wel iets later. :) Misschien tot zaterdag dan.
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Zijn er nog mensen die naar de beurs in Vlaardingen gaan op 22 mei? (09:00-14:00; Lijnbaanhal - Baanstraat 4)
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
jwolsink schreef:Ik ga zaterdag (weer :( ) mijn ouders helpen met het leggen van laminaat. Hoe laat begint de beurs zaterdag btw? Het is voor mij maar 20 min. rijden. Dus misschien ben ik er wel ff.
Hoelaat die beurs is weet ik niet. Daar zou Mooyman wel antwoord op kunnen geven want die staat er als het goed is zelf. Maar ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 9. :)
Ben wel aanwezig maar helaas geen stand daar men je verplicht beide dagen te staan, wat voor mij betekend dat ik of een hotelkamer moet boeken of twee maal op en neer Friesland rijden :( .

Voor die gene die gaan, tot morgen :W .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:
jwolsink schreef:Ik ga zaterdag (weer :( ) mijn ouders helpen met het leggen van laminaat. Hoe laat begint de beurs zaterdag btw? Het is voor mij maar 20 min. rijden. Dus misschien ben ik er wel ff.
Hoelaat die beurs is weet ik niet. Daar zou Mooyman wel antwoord op kunnen geven want die staat er als het goed is zelf. Maar ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 9. :)
Ben wel aanwezig maar helaas geen stand daar men je verplicht beide dagen te staan, wat voor mij betekend dat ik of een hotelkamer moet boeken of twee maal op en neer Friesland rijden :( .

Voor die gene die gaan, tot morgen :W .
Tot morgen Mooyman! Jammer dat je niet zelf staat, maar dan heb je wel alle tijd om zelf mooie dingen te zoeken. :)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef: Hoelaat die beurs is weet ik niet. Daar zou Mooyman wel antwoord op kunnen geven want die staat er als het goed is zelf. Maar ik ben er waarschijnlijk rond een uur of 9. :)
Ben wel aanwezig maar helaas geen stand daar men je verplicht beide dagen te staan, wat voor mij betekend dat ik of een hotelkamer moet boeken of twee maal op en neer Friesland rijden :( .

Voor die gene die gaan, tot morgen :W .
Tot morgen Mooyman! Jammer dat je niet zelf staat, maar dan heb je wel alle tijd om zelf mooie dingen te zoeken. :)

Inderdaad :wink: :) en daarna nog even met moeder de vrouw en kroost winkelen in Arnheim :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Zijn er ook beurzen in overijsel? :?: Zal ik wel erg mooi vinden :lol:
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

En waar ergens straat enzow is de beurs morgen?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

RoBBy schreef:En waar ergens straat enzow is de beurs morgen?
Dat is in Schaarsbergen bij museum 40-45. Geloof dat die ligt aan de Kemperbergseweg.
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Boroskov schreef:Zijn er nog mensen die naar de beurs in Vlaardingen gaan op 22 mei? (09:00-14:00; Lijnbaanhal - Baanstraat 4)
Ikke. Het is voor mij ook een thuiswedstrijd. Helaas kan ik er nooit veel kopen. Maar het is er altijd wel gezellig!
CAN DO
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Zijn er ook wel een beurzen in overijsel :?:
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

seabee schreef:
Boroskov schreef:Zijn er nog mensen die naar de beurs in Vlaardingen gaan op 22 mei? (09:00-14:00; Lijnbaanhal - Baanstraat 4)
Ikke. Het is voor mij ook een thuiswedstrijd. Helaas kan ik er nooit veel kopen. Maar het is er altijd wel gezellig!
Hey Seabee hoe laat ga je erheen? Heel misschien ga ik wel mee heb alleen een personeelsfeest de avond ervoor dus misschien dat ik dan wel in 1 keer door ga...
LEST WE FORGET !
Plaats reactie