Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door johan willaert »

Biomass schreef:Hoe waren jullie ervaringen?
Eén van de beste Cineys van de afgelopen jaren met een relatief groot aanbod van zeldzame en moeilijk om vinden US WW2 items.

Een verademing om toch nog eens mooie spullen te koop te zien tussen alle rommel die we ondertussen gewoon zijn....

En prijzen, die zijn relatief...
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door JimK »

Mee eens,

Ik heb een goede Ciney gehad, en hele leuke dingen weer kunnen inkopen. En zeker veel leuke en aparte spullen gezien.
En nu helemaal kapot na deze lan ge dag, opbouwen, staan, afbreken en weer naar huis, nu naar bed :P
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Beursafspraken

Bericht door utmi »

Biomass schreef:Heb al mijn geld in mijn zak gehouden. Zulke hoge prijzen zijn echt belachelijk!

Hoge prijzen? Geen last van gehad! Keihard door gerend :lol:

Genoeg koopjes gescoord, kwestie van zoeken...

Je weet van te voren dat je er niet met 50 euro heen hoeft...
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Beursafspraken

Bericht door jeroen wo2 »

Nee jij neemt je Pa wel mee! :mrgreen:
Never Back Down
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: Beursafspraken

Bericht door utmi »

Precies! :lol: maar dat doet niets af aan koopjes scoren! (moet jij toch weten mr. gashaube) :P
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Beursafspraken

Bericht door jeroen wo2 »

Ik ben wel benieuwd naar ieder zijn Ciney vondsten :mrgreen:
Never Back Down
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Beursafspraken

Bericht door Westwall »

jeroen wo2 schreef:Ik ben wel benieuwd naar ieder zijn Ciney vondsten :mrgreen:
Morgen ga ik mijn nieuwe aanwinsten op mijn verzameltopic zetten. Samen met mijn andere nieuwe aanwinsten :)
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Re: Beursafspraken

Bericht door jeffie »

Zijn er nog mensen die naar La Gleize gaan zondag?

Ik ben er zeker te vinden. Het weer zag er voor zondag niet super uit helaas.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door JimK »

jeffie schreef:Zijn er nog mensen die naar La Gleize gaan zondag?

Ik ben er zeker te vinden. Het weer zag er voor zondag niet super uit helaas.
I'll be there
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door Nico Roelofs »

Ik ben er zoals gewoonlijk ook weer in La Gleize.
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Re: Beursafspraken

Bericht door jeffie »

Hoop dat het weer mee zit. Zag er niet goed uit.
Floris
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 10 sep 2005, 17:23

Re: Beursafspraken

Bericht door Floris »

Het was weer een geslaagd week-end in de ardennen. Het museum in Baugnez bezocht wat zeer de moeite waard is.
Voor diegene die er nog niet geweest zijn het museum telt twee verdiepening waar wij weer eens achteraf achter kwamen :o . Ja ik weet het....
Op de beurs een paar regenbuien gehad wat echt een drama kan zijn voor zo'n openlucht beurs.
Mooie spullen gewoon weg zien regenen! Leuke spullen zien liggen en wat aankopen gedaan. Even nadenken over een Duitse linker pionier draagtas en 5 min. later was de tas weg! Snel een besluit kunnen maken is soms ook belangrijk. Volgende keer beter.
Gezocht: documenten mbt Market Garden 107e Panzerbrigade, 7e FJ Div., 59e Inf.Div, FJ Rgt.6, 245 Inf.Div. e.a.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door JimK »

De regen was inderdaad een drama. Heb zaterdag drie keer mijn kraam ingepakt met zeilen en op zondag was het nog erger. Maar ondanks de regen hebben wij een topbeurs gehad. En ik heb de vondst van de beurs gedaan durf ik wel te zeggen :) : Een NL grove stof jasje bij een tsjech die dacht dat het Duits was :evil:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door Nico Roelofs »

mgschutze schreef:De regen was inderdaad een drama. Heb zaterdag drie keer mijn kraam ingepakt met zeilen en op zondag was het nog erger. Maar ondanks de regen hebben wij een topbeurs gehad. En ik heb de vondst van de beurs gedaan durf ik wel te zeggen :) : Een NL grove stof jasje bij een tsjech die dacht dat het Duits was :evil:
Ja dat was een schitterende vondst!! Jasje zag er nog erg goed uit!

De regen was inderdaad wel jammer, was voor ons ook de reden om zondag 's morgens al vroeg naar huis te gaan. We hadden tenslotte zaterdags al leuke aankopen kunnen doen. Van de 5 jaar dat ik hier al op rij kom was dit toch de beurs met het slechste weer. We hebben wel eens eerder regen gehad maar niet zoveel als deze keer. Maar desondanks hebben we het erg naar ons zin gehad. Voor volgend jaar staat hij weer op het programma.
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Beursafspraken

Bericht door JimK »

Nico Roelofs schreef:
mgschutze schreef:De regen was inderdaad een drama. Heb zaterdag drie keer mijn kraam ingepakt met zeilen en op zondag was het nog erger. Maar ondanks de regen hebben wij een topbeurs gehad. En ik heb de vondst van de beurs gedaan durf ik wel te zeggen :) : Een NL grove stof jasje bij een tsjech die dacht dat het Duits was :evil:
Ja dat was een schitterende vondst!! Jasje zag er nog erg goed uit!

De regen was inderdaad wel jammer, was voor ons ook de reden om zondag 's morgens al vroeg naar huis te gaan. We hadden tenslotte zaterdags al leuke aankopen kunnen doen. Van de 5 jaar dat ik hier al op rij kom was dit toch de beurs met het slechste weer. We hebben wel eens eerder regen gehad maar niet zoveel als deze keer. Maar desondanks hebben we het erg naar ons zin gehad. Voor volgend jaar staat hij weer op het programma.
Inderdaad Nico, het weer was wel erg slecht deze keer. Wij wilden eerst ook vertrekken maar hadden nog een goede bestelling voor een goede klant die zou komen. Daarop gewacht werd het toch droog en hebben we uitgepakt. Dat was zeker nog de moeite waard.
Volgende keer weer!
Plaats reactie