Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nico Roelofs schreef:Wie gaat er zaterdag naar Duiven toe? Ik ben wel weer van de partij.
Is de beurs in Duiven groter dan die in Huizen ? In welk opzicht is deze beurs verschillend t.o.v. Huizen ? Ik ben overigens ook in Huizen geweest. Dat is voor mij een uurtje rijden. Duiven is een stuk verder. Als het dus veel van hetzelfde is laat ik deze schieten.
Nico Roelofs schreef:Wie gaat er zaterdag naar Duiven toe? Ik ben wel weer van de partij.
Is de beurs in Duiven groter dan die in Huizen ? In welk opzicht is deze beurs verschillend t.o.v. Huizen ? Ik ben overigens ook in Huizen geweest. Dat is voor mij een uurtje rijden. Duiven is een stuk verder. Als het dus veel van hetzelfde is laat ik deze schieten.
Ik denk dat je op alle beurzen 90% dezelfde handelaren vindt, de grote zo'n beetje het zelfde is tussen Huizen en Duiven. Maar je weet natuurlijk nooit wat er ligt.
Ik kan je niet zeggen in hoevere ze op elkaar lijken. Ben namelijk nog nooit in Huizen geweest. Iedere keer geld of andere zaken.
Nico, weet je al of ik kan meerijden? Zo niet, dan wacht ik rustig af hoor...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944