Beursafspraken
-
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ze verkopen er vanalles, Brits, Duits, Us enzovoorts. Emblemen, uniformen, uitrusting, helmen, enzovoorts. Schat een 40 kramen.AtroX schreef:wat verkopen ze er precies? en moeite waard?
Of het de moeite waard is? Ja ik vind van wel. Ik kan er altijd wel wat leuke stukken vinden en vind het er altijd wel gezellig. Maar of jij dat ook vind zul je zelf moeten ondervinden.

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Lag niet in de planning maar gister avond toch besloten te gaan, leuk om weer eens met je gesproken te hebben Nico.Nico Roelofs schreef:Nog iemand die morgen naar Duiven gaat? Ik ben wel van de partij, heb wel weer even zin om rond te kijken en met iedereen te praten.
Collector of uniforms of the enemy
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja ik stond raar te kijken dat jij daar opeens liep. Aangezien we de hele week al veel met elkaar gesproken hebben. Maar was zeker wel weer even leuk.Mooyman schreef:Lag niet in de planning maar gister avond toch besloten te gaan, leuk om weer eens met je gesproken te hebben Nico.Nico Roelofs schreef:Nog iemand die morgen naar Duiven gaat? Ik ben wel van de partij, heb wel weer even zin om rond te kijken en met iedereen te praten.

- Mooyman
- Lid
Ja, zoals gezegt besloot ik gister avond laat pas om te gaan, die kleine van me liep je nog bijna "omver"Nico Roelofs schreef:Ja ik stond raar te kijken dat jij daar opeens liep. Aangezien we de hele week al veel met elkaar gesproken hebben. Maar was zeker wel weer even leuk.Mooyman schreef:Lag niet in de planning maar gister avond toch besloten te gaan, leuk om weer eens met je gesproken te hebben Nico.Nico Roelofs schreef:Nog iemand die morgen naar Duiven gaat? Ik ben wel van de partij, heb wel weer even zin om rond te kijken en met iedereen te praten.

- Mooyman
- Lid
Normaal gesproken zou ik aanwezig zijn, maar deze keer dus waarschijnlijk niet.RelicHunter44 schreef:Niemand ?RelicHunter44 schreef:Wie gaan er allemaal 11 september naar Huizen? Ik ben er te vinden iigOok rustig daar dan
Ga naar alle waarschijnlijkheid naar Duiven en volgende maand naar Ciney.
- Mooyman
- Lid
- Mooyman
- Lid