Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heheheh precies Altijd leuk om je in het echt een keer te spreken, en wat je zegt over het aantal leden, mits dat aantal klein is zullen wij denk ik in het voordeel zijn
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
RelicHunter44 schreef:Weet iemand de beurslijsten van Duiven 2006?
Die is waarschijnlijk nog niet bekend. Maar de beurs is normaal iedere laatste zaterdag van de maand behalve in augustus. Maar ik zal in sept kijken of ze al datums hebben.
Jah graag, Relic en ik willen namelijk graag naar de beurs in Duiven in januari dus dan zou een lijstje met data fijn zijn. Ben gister voor het eerst naar een beurs geweest(Huizen) en kan wel zeggen dat ik de smaak te pakken heb. Niet vanwege de prijzen, want je vindt maar zelden tot nooit een koopje, maar vanwege de sfeer, de mensen met dezelfde interesse en alle mega interessante militaria spul natuurlijk wat je daar in tegenstelling tot in een museum gewoon mag aanraken oppakken en van alle kanten kunt bekijken. Jammer genoeg geen diorama's(in Tilburg dus wel lees ik net), maargoed daarvoor ga je ook naar musea en niet naar een beurs.
Overigens ook een leuke plek om mensen van het forum te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen met andere verzamelaars en handelaars.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
SiNiStEr schreef:Jah graag, Relic en ik willen namelijk graag naar de beurs in Duiven in januari dus dan zou een lijstje met data fijn zijn. Ben gister voor het eerst naar een beurs geweest(Huizen) en kan wel zeggen dat ik de smaak te pakken heb. Niet vanwege de prijzen, want je vindt maar zelden tot nooit een koopje, maar vanwege de sfeer, de mensen met dezelfde interesse en alle mega interessante militaria spul natuurlijk wat je daar in tegenstelling tot in een museum gewoon mag aanraken oppakken en van alle kanten kunt bekijken. Jammer genoeg geen diorama's(in Tilburg dus wel lees ik net), maargoed daarvoor ga je ook naar musea en niet naar een beurs.
Overigens ook een leuke plek om mensen van het forum te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen met andere verzamelaars en handelaars.
Vind ik ook, ben nu al aan het sparen, om hopelijk wat canadees te kunnen kopen op de beurs Heb even gekeken op google, en het lijkt me dat de beurs 28 januari is. En sjah, beurzen blijven leuk, kijk er iig altijd naar uit, ook al heb ik soms totaal geen geld Is gewoon een leuk uitstapje, en ook leuk om mensen van het forum eens in het echt te spreken.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience