Beursafspraken
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- jeroen1944
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Jammer Jeroen, daar ook deze "gek" zaterdag weer aanwezig zal zijnjeroen1944 schreef:Ben er helaas, wegens dringende afspraken zaterdag alweer niet!!!!![]()
![]()
Bekijk je verzameling de volgende keer Nico!!!!

Zal ook eerst even de laatste keer zijn daar ik midden in een verhuizing zal zitten vanaf volgende maand.
Collector of uniforms of the enemy
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Nu zeker even snel geld uitgeven aan de verzameling voordat je het moet uitgeven aan je huis.Mooyman schreef:Jammer Jeroen, daar ook deze "gek" zaterdag weer aanwezig zal zijnjeroen1944 schreef:Ben er helaas, wegens dringende afspraken zaterdag alweer niet!!!!![]()
![]()
Bekijk je verzameling de volgende keer Nico!!!!.
Zal ook eerst even de laatste keer zijn daar ik midden in een verhuizing zal zitten vanaf volgende maand.

Nog meer "verzamel gekken" die naar Duiven gaan morgen?

- Mooyman
- Lid
Nico Roelofs schreef:Nu zeker even snel geld uitgeven aan de verzameling voordat je het moet uitgeven aan je huis.Mooyman schreef:Jammer Jeroen, daar ook deze "gek" zaterdag weer aanwezig zal zijnjeroen1944 schreef:Ben er helaas, wegens dringende afspraken zaterdag alweer niet!!!!![]()
![]()
Bekijk je verzameling de volgende keer Nico!!!!.
Zal ook eerst even de laatste keer zijn daar ik midden in een verhuizing zal zitten vanaf volgende maand.![]()
Nog meer "verzamel gekken" die naar Duiven gaan morgen?
Zo iets

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Ik zeg toch dat ik jou daar de schuld van geefNico Roelofs schreef:Hey hey we gaan nu niet de schuld op een ander afschuiven he dat je niks hebt kunnen vinden.Mooyman schreef:Inderdaad, jij hebt me weer aardig van mijn sneupers activiteiten af gehouden Nico, het is daarom ook jou schuld dat ik niets heb kunnen vinden
.

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik heb zelf wel mooie dingen kunnen vinden ondanks de vele gesprekken met diverse mensen. Dus ik denk dat gewoon jou kwaliteiten van zoeken gewoon niet goed zijn.Mooyman schreef:Ik zeg toch dat ik jou daar de schuld van geefNico Roelofs schreef:Hey hey we gaan nu niet de schuld op een ander afschuiven he dat je niks hebt kunnen vinden.Mooyman schreef:Inderdaad, jij hebt me weer aardig van mijn sneupers activiteiten af gehouden Nico, het is daarom ook jou schuld dat ik niets heb kunnen vinden
.
, ik moet toch iemand de schuld geven
.