Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SiNiStEr schreef:Ach jah Edgar kent ons allebei dus dan zal hij ons wel aan mekaar moeten voorstellen denk ik zo.
Ben in ieder geval 2m. lang en heb blond haar met blauwe ogen. Ras echte arier dus.
En ik neem idd mijn wendebroek wel ff mee. Jammer dat die van jou niet mee kan Edgar, maargoed dan komt dan nog wel.
Ja, anders kom je eens langs ofzo, dan kunnen we gelijk naar het bergingsmuseum van wo2 vliegtuigen hier in de buurt.
Jah dat was zo wie zo nog een keer de bedoeling. Moeten we maar even kijken wanneer dat een keer uitkomt. Misschien een keer wanneer de beurs in Huizen is, dan ben ik toch in de buurt.
Overigens moet je ook nog een keer bij mij langs komen, ook maar ff kijken wanneer.
@Sobel: Jammer dat je niet komen kunt, misschien een andere keer als je wel vrij hebt kunnen regelen. En anders een keer in Huizen ofzo.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Ja dan ben je een beetje te laat gegaan Stephan! Gewoon de volgende keer om kwart voor 10 wanneer ze los gaan aanwezig zijn.
De volgende keer wanneer je naar Duiven wilt, stuur mij dan een pm. Want ik woon zelf ook in Huissen en ben er vrijwel iedere maand. Vroeger heb ik dat ook vaak op de fiets gedaan, maar nu ik eigen auto heb dan pak ik die natuurlijk.
80% zeker dat ik naar Huizen ga, niet zozeer om flink wat geld uit te geven, meer om even kennis temaken met wat leden, en even wat rond kijken, wie gaat er ook?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''