Beursafspraken
Ik zoals altijd.SiNiStEr schreef:Zal deze maand weer in Duiven zijn(27 januari), kom daar echter wel pas iets van 11 uur aan daar ik de avond daarvoor nog personeelsfeest heb dus dat wordt een latertje.
Moet toch alleen maar wat (ver)koop en ruilzaken afhandelen en wil maar voor 2 dingetjes even op de beurs rondkijken.
Wie gaan er nog meer naar Duiven deze maand?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- SiNiStEr
- Lid
Dan kun je er tegen deze tijd wel iemand mee dood gooien!sobel schreef:mischien hebben ze nog wat oliebollen, dan ben ik tevreden
Nee leuk dat je erover denkt om ook eens langs te komen in Duiven. Ben je er al eerder geweest?
En misschien spreken we je deze keer wel Auke, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.Auke schreef:De zoektocht naar Russisch gaat voort, ik kom ook.
En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg.Edgar schreef:Ik zoals altijd.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
.En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg
Hehe, als je 't zo erg vind dat ik kom probeer ik ook bij Scheemda aanwezig te zijn.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Zal niet zoveel verderzijn als duiven.Edgar schreef:.En wat betreft jou, Edgar; Tja, wat ik ook doe om die jongen te ontlopen, welke beurs ik ook bezoek, hij is gewoon altijd aanwezig. Tis ongelooflijk, misschien kan ik Scheemda nog proberen, wellicht blijft hij daar wel weg
Hehe, als je 't zo erg vind dat ik kom probeer ik ook bij Scheemda aanwezig te zijn.
Ben er zelf trouwens nog nooit geweest.
Mvg/Best regards, Sipke
- SiNiStEr
- Lid
-
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Sorry Auke, was je vraag vergeten. Behalve aan mijn lengte en mijn blonde haar ben ik waarschijnlijk te herkennen aan mijn duffe kop door het personeelsfeest wat ik de avond daarvoor heb.Auke schreef:Ik zie jullie daar wel! Sander, ben je nog herkenbaar aan een speciaal Forum-meet-organisatie-commissie-uniform ofzo?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
Scheemda is inderdaad een kleine beurs, maar er zijn vaak wel leuke dingen te vinden. Staan meestal een paar bekende verzamelaars uit het noorden van het land. Heb er al een paar keer wat leuk spul gekocht.. Gaan er nog mensen naar Zwolle in februari? Moet een goede beurs worden met enkele nieuwe verkopers