Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Toevallig geen mensen die door Limburg moeten reizen?
Ik zou dan graag mee reizen, als je met de auto bent zal ik natuurlijk geld betalen voor de benzine.
Als je naar Ciney gaat!
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Het was een leuke beurs in huizen toch weer wat dingetjes erbij zoals een Distinguished Flying Cross en een schede voor mn bajonet Volgende keer ga ik zeker weer
In Duiven heb je in ieder geval 1 man die in Nederlandse militaria dealt. Veel andere kraampjes hebben wel een en ander liggen tegen redelijke prijzen.
Kan toch nog naar Ciney gaan.
Ik ga met de trein, retourtje kost maar 25 euro.
Word mijn eerste beurs en ook de grootste van Europa als ik het goed begrepen heb.
June 6, 1944, Norman Cota: “Well, Goddamn it then, Rangers, lead the way!”
Hahaha, srry, dat wist ik niet. Volgens mij wisten Ben of Julian(een van de twee volgens mij) dat ik niet aanwezig zou zijn omdat mijn vervoer niet bleek te kunnen. Maar aankomende zaterdag ben ik er 95% zeker. Als hij niet kan rijden dan rijd ik er zelf wel heen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Diegene die het wist was ik ja , ik zal zaterdag niet in Duiven te vinden zijn helaas, maargoed daar komt dan wel een erg mooie (mogelijke) aankoop voor terug
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Tja ik heb ook ff niks te besteden hoor, dus waarschijnlijk zal er voor mij niet veel te vinden zijn in Duiven. Maargoed, dan ga ik maar voor de gezelligheid.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus