Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat een drukte was het vandaag met forumleden op de beurs in Duiven. Heb 7 leden gezien. 5 nieuwe gezichten. Jah was wel weer leuk. Maj.Cain en Onne zijn net nog bij mij op bezoek geweest.
Nico Roelofs schreef:Wat een drukte was het vandaag met forumleden op de beurs in Duiven. Heb 7 leden gezien. 5 nieuwe gezichten. Jah was wel weer leuk. Maj.Cain en Onne zijn net nog bij mij op bezoek geweest.
En in het echt is Nico's verzameling nog mooier dan op foto's! Nogmaals bedankt.
Nico Roelofs schreef:Wat een drukte was het vandaag met forumleden op de beurs in Duiven. Heb 7 leden gezien. 5 nieuwe gezichten. Jah was wel weer leuk. Maj.Cain en Onne zijn net nog bij mij op bezoek geweest.
En in het echt is Nico's verzameling nog mooier dan op foto's! Nogmaals bedankt.
Ik heb eigenlijk te kort tijd gehad op de beurs lol, maar idd bij Nico was het zeer indrukwekkend om zijn collectie te zien!!
Nog bedankt dat we mochten komen kijken m8!!
Maj.Cain schreef:Ik heb eigenlijk te kort tijd gehad op de beurs lol, maar idd bij Nico was het zeer indrukwekkend om zijn collectie te zien!!
Jammer dat ik je niet langer heb gesproken maar je had het te druk met insignes....
Maj.Cain schreef:Ik heb eigenlijk te kort tijd gehad op de beurs lol, maar idd bij Nico was het zeer indrukwekkend om zijn collectie te zien!!
Bedankt! Je bent altijd welkom! Dankzij jou ben ik nu alles een andere opstelling aan het geven, eentje die me meer ruimte geeft.