Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Akko »

Heel goede zaken gedaan met Simon
Goede communicatie, perfect gewoon, ik hoor je nog ;)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Rysher »

Voor de tweede keer goede zaken gedaan met omgitsme!
bedankt he!
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

oorlogsgek schreef:Voor de tweede keer goede zaken gedaan met omgitsme!
bedankt he!
Jij ook bedankt ! En geheel wederzijds.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
mmbroek
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 sep 2009, 16:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door mmbroek »

Goede zaken gedaan met Patrick74!
Gebruikersavatar
Patrick.S
Lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 apr 2007, 09:44
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Patrick.S »

Hetzelfde geld voor mmbroek!
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door christiaan1989 »

Zeer slechte zaken gedaan met Thomas/ ignorixa van het Lowlands militaria forum. Ik heb op 5 mei (!!) het geld al overgemaakt voor een ehrenkreuz fur witwen en tot op heden niks ontvangen. Hij reageert ook niet meer op mijn mails en enige reactie van hem moet ik vernemen via de mods/adminitrators van het LMF. Ik kots hiervan :r
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Kugelblitz »

christiaan1989 schreef:Zeer slechte zaken gedaan met Thomas/ ignorixa van het Lowlands militaria forum. Ik heb op 5 mei (!!) het geld al overgemaakt voor een ehrenkreuz fur witwen en tot op heden niks ontvangen. Hij reageert ook niet meer op mijn mails en enige reactie van hem moet ik vernemen via de mods/adminitrators van het LMF. Ik kots hiervan :r
Lekker dan en is er actie ondernomen van zijn kant om het geld, dan wel de onderscheiding te versturen?

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door christiaan1989 »

Ja, maar naar wat ik begrijp zijn er wat prive situaties ontstaan, (die in principe geen invloed zouden hebben op de verzending aangezien de medaille volgens Thomas al voor die betreffende situaties verzonden zou moeten zijn) waardoor het checken van mail enz wat lastiger is.

Wel zou het pakketje eerst verkeerd verstuurd zijn, hij had er ipv NEDERLAND, BELGIE opgezet. Het pakketje werd hierop terug in zijn bus bezorgd.

Anyway, het interesseert me eerlijk gezegd geen ruk allemaal ik wil gewoon m'n geld of een medaille. Ik kan hier zo link van worden, het komt er nu op neer dat ik gewoon genaaid ben. En dat is niet de eerste keer.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Kugelblitz »

Inderdaad, zou nu eisen dat het er voor het weekend is en anders maatregelen ondernemen...
Privé kan altijd invloed hebben, maar een pakje kun je best op de bus doen en als je geen internet hebt thuis kijk je maar op je werk/school of bij vrienden...
Ook kun je altijd even laten weten dat er iets niet goed gaat, in plaats van bijna 3 maanden niets laten horen!

Laat je niet fucken, als er voor het weekend niets gedaan is zou ik Lowlands hier publiekelijk van op de hoogte stellen, evenals andere fora.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door christiaan1989 »

LMF is al op de hoogte, en ik verneem net dat de prive situaties niet gelogen zouden zijn. Dan bestaat er nog de kans dat het pakketje bij de post is krijtgeraakt.

Hoe zit dat precies? De verkoper is toch verantwoordelijk voor de verzending? Het was sowieso niet aangetekend verzonden aangezien het 800 keer goed is gegaan uit belgie. Zeker voor een normale envelop moet het toch geen probleem zijn.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

Verkoper is inderdaad volgens de NL wet verantwoordelijk voor de verzending tot aan de deur. Maar als de koper geen verzekerde verzending heeft aangekaart, is er weinig dat je kunt doen als de koper kan aantonen dat hij het pakketje verzonden heeft...
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

779 schreef:Verkoper is inderdaad volgens de NL wet verantwoordelijk voor de verzending tot aan de deur. Maar als de koper geen verzekerde verzending heeft aangekaart, is er weinig dat je kunt doen als de koper kan aantonen dat hij het pakketje verzonden heeft...
Zover ik toch weet is het de verantwoordelijkheid voor de post dat HUN hem goed leveren, is uiteraard hun taak. En als door hun toedoen het pakketje of envelop of iets dergelijks later of helemaal niet of zelfs beschadigd aankomt terwijl je zelf bewijs hebt van verzending (bijv. bonnen) en kunt aantonen dat er niks aan de hand was van het pakketje lijkt me toch meer dan logisch dat hun er voor verantwoordelijk zouden zijn.
Hoe kan ik nou verantwoordelijk zijn voor iets wat ik verstuur en uithanden geef aan de TNT post? Hun hebben het in hun handen en versturen het verder. Ik kan er niet op toe zien dat het geleverd wordt en zonder schade eraan...

In ieder geval zelf matige zaken gedaan met Scott Kraska van Baystatemilitaria. Na bijna 1 maand nog geen envelop gezien met mijn items erin..
Gistere mailtje gestuurd bleek dat hij ze naar de verkeerde persoon gestuurd had en weer terug gekregen had en sinds gisteren nou naar mij onderweg zijn... Hoop dat dit iets eenmaligs was, verder fijne communicatie met hem.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door 779 »

omgitsme schreef:
779 schreef:Verkoper is inderdaad volgens de NL wet verantwoordelijk voor de verzending tot aan de deur. Maar als de koper geen verzekerde verzending heeft aangekaart, is er weinig dat je kunt doen als de koper kan aantonen dat hij het pakketje verzonden heeft...
Zover ik toch weet is het de verantwoordelijkheid voor de post dat HUN hem goed leveren, is uiteraard hun taak. En als door hun toedoen het pakketje of envelop of iets dergelijks later of helemaal niet of zelfs beschadigd aankomt terwijl je zelf bewijs hebt van verzending (bijv. bonnen) en kunt aantonen dat er niks aan de hand was van het pakketje lijkt me toch meer dan logisch dat hun er voor verantwoordelijk zouden zijn.
Hoe kan ik nou verantwoordelijk zijn voor iets wat ik verstuur en uithanden geef aan de TNT post? Hun hebben het in hun handen en versturen het verder. Ik kan er niet op toe zien dat het geleverd wordt en zonder schade eraan...
De koper koopt iets bij jou, dus jij bent zelf verantwoordelijk voor de levering van het gekochte goed. Als jij de verzending uitbesteed aan TNTPost dan kan jij jouw verantwoordelijkheid afkopen door verzekerde verzending te nemen. Als dat niet gebeurt, dus bij standaard verzending, blijft de verkoper ten aller tijde verantwoordelijk voor de verzending. Hier is een wet voor, nl. "Wet Kopen op afstand". Deze geld voor transacties binnen NL. Er is ook een Europese versie voor landen binnen de EU.

779
Chrisje1978
Lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jan 2010, 20:21
Locatie: Thuis

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Chrisje1978 »

Of je koopt iets bij Bob, dat heb ik gisteren namelijk netjes ontvangen.
Bedankt _/-\o_
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door S1991 »

Of je koopt bij Richard van Warrelics !
Geweldige gozer om zaken mee te doen afgelopen maandag 26 juli verstuurd geworden vanuit Amerika en vandaag al ontvangen ! Sneller dan de meeste dealers uit Amerika of personen, gewoon geweldig ! Ook super geweldige spullen zoals gefotografeerd en beschreven krijg je het ook !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie