Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
HENKIE
Lid
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 apr 2010, 18:27

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door HENKIE »

Jaap van der Laan schreef:Negatieve feedback voor Dennis van Luit van MP. Koop een Affe rugzak bij deze jongen en vraag erbij nog expliciet bij of ie compleet is en of er beschadigingen aan zijn zoals ontbrekende riempjes etc. Volgens hem niet. Krijg hem binnen en er ontbreken riempjes, zijn haakjes gebroken etc. Ik vraag natuurlijk hoe dat zit en hij dacht dat t allemaal wel klopte. Nou niet dus en ik wil de tas terugsturen. Daar gaat hij na wat vijven en zessen mee akkoord maar komt daar later op terug na een beraad met zijn ouders. Hij vindt dan ineens dat de prijs schappelijk was en dat je zoiets kan verwachten na 70 jaar. En ik had maar foto's moeten vragen. Daar kon ik het dan mee doen. Het komt er dus op neer dat meneer zijn spullen niet goed heeft gecontroleerd voor hij ze verkocht waardoor het geleverde niet in de staat verkeerde waarin het volgens zijn zeggen had moeten zijn. En vervolgens wordt de verantwoordelijkheid doodleuk bij de koper neergelegd.
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij klopt de helft niet. U heeft gevraagd of alle riempjes aanwezig waren, dat waren ze ook ook, enkele misschien iets beschadigd, maar verder goed. Over de verdere staat van de tas heeft u het niet gehad. U had dus beter moeten vragen of foto's op moeten vragen. Goede informatie en duidelijk vragen is wel handig, voorkomt misverstanden.

En ga dan niet triest een berichtje op een forum zetten, omdat uzelf te weinig moeite heeft gedaan om verdere info te verkrijgen.

En ik word ook zeker niet bang als u naar mijn huis komt, prima juist. Iedereen weet het natuurlijk op beter op dit forum en van bedrijgen enzo houden ze ook. Veel plezier ermee :)
Fahnenjunker
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 aug 2005, 20:55

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Fahnenjunker »

Ik kom niet naar jouw huis, heb wel wat beters te doen. Heb het inderdaad ook niet over de rest van de tas gehad, alleen de riempjes van de flap. En die zijn een beetje beschadigd ja, laten we zeggen dat ze bijna volledig ontbreken. Heb duidelijk gevraagd naar de staat van de riempjes maar ik had dus duidelijker moeten zijn. Of jij hebt te weinig moeite genomen je spullen beter na te kijken voor je ze verkoopt. 'Ik dacht dat t allemaal wel klopte'. Dus ik moet beter mijn best doen omdat jij niet goed oplet? Duidelijk antwoorden is dus ook een kunst. Maar fijn om te weten dat je je eigen nalatigheid op anderen afschuift, zo doe je dat. Daar ga je het vast nog ver mee brengen. Oh en voor de goede orde, kan me niet heugen dat ik jou bedreigd heb, dat vind ik ook triest. Veel plezier met je geld, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door jurgen »

Nouja, als meneer Henkie hier zelf toegeeft dat hij beschadigingen verzwijgt als er niet specifiek achter gevraagd wordt, lijkt het me een goed idee om hem links te laten liggen. Daar hoeft verder inderdaad niets meer over gezegd te worden.
Opgeheven account 4914

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Zeer goede zaken met michiel01!
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Rysher »

Zeer goede zaken gedaan met Ivo Wilms!

bedankt Ivo!
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door panzer lehr »

Goede zaken gedaan met Patrickh
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door patrickh »

panzer lehr schreef:Goede zaken gedaan met Patrickh

Jij ook bedankt!
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door rammsander »

goede zaken gedaan met jurgen
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Jan Klaassen »

panzer lehr, bedankt!!!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door panzer lehr »

Jij ook bedankt.
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door martinus »

Zeer goede feedback voor Bartdb4, zeer snelle aflevering en plezierige afwerking. Tevens bereid voor het geven van info/foto's.
Opgeheven account 4914

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Goede zaken met Simon!
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Haplo »

Prima zaken gedaan met S243 AR.
Zeer snelle verzending.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
Lau
Lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 10 apr 2010, 09:13
Ontvangen: 2 keer

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door Lau »

Meerdere malen goede zaken gedaan met Michel Wijnand op marktplaats :) .
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Dealer/Verkoper Feedback

Bericht door panzer lehr »

Goede zaken gedaan met rutger.
Plaats reactie