Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

:o :o :lol: Me mail adres staat in me profiel, das enigste die ik heb
is gauw genoeg te zien of ik het dus was of niet.
Maar niet te veel off-topic praaten!! :)
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Goede zaken gedaan met Maj.Cain!

Perfecte afhandeling!!!

10+

Nogmaals bedankt Rene :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Goede zaken met Tex, aanrader 10+
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hetzelfde voor m_durwael en glenn666benton !
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

Tim schreef:Hetzelfde voor m_durwael en glenn666benton !
Thx Tim 8)
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Marktplaats

Bericht door asjemenou »

Tot nu toe heb ik nog geen echte negatieve ervaringen met Marktplaats of Ebay (Nu koop ik ook niet zo overdreven veel). Dus van mijn kant geen negatieve feedback over iemand. De namen van de positieve verkopers onthoud ik eerlijk gezegd ook nooit. Misschien heb ik wel eens iets van iemand op dit forum gekocht maar ik zou het niet meer weten maar dit terzijde.
Wat ik wel vervelend vind aan Marktplaats is dat er soms ook per e-mail geboden wordt. Dan denk je dat je de hoogste bieder bent via Marktplaats maar dan blijkt er iemand een hoger?! bod te hebben uitgebracht via een e-mail. Dan krijg je in het gunstigste geval nog een e-mailtje van de verkoper dat het item al verkocht is. Dit is mij dus al een paar keer overkomen. Helemaal eerlijk is dit natuurlijk niet. Zo heb je dus niet de kans om nog eventueel een hoger bod uit te brengen.
Regelmatig heb je ook van die aanbiedingen dat je juist alleen via de e-mail kan bieden. Bij dit soort aanbiedingen heb je sowieso al geen zicht meer op de verkoop. De verkoper kan je dan wel e-mailen over een bepaald geboden bod maar is dit dan ook zo? Waarschijnlijk kiezen deze verkopers alleen maar voor deze methode om de 6 Euro advertentiekosten (verkoop boven 200 Euro) uit te sparen.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik doe mijn marktplaats biedingen ook meestal via mail.
Het is net als 'snipen' op ebay: het is misschien wat met de regels flirten, maar je moet al dom zijn om het niet te doen.
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Marktplaats

Bericht door asjemenou »

Tim schreef:Ik doe mijn marktplaats biedingen ook meestal via mail.
Het is net als 'snipen' op ebay: het is misschien wat met de regels flirten, maar je moet al dom zijn om het niet te doen.
Wat bedoel je precies met "snipen"? Begrijp ik uit je woorden dat wanneer je dit juist niet doet dat je dom bent?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Marktplaats

Bericht door Skylighter »

asjemenou schreef:
Tim schreef:Ik doe mijn marktplaats biedingen ook meestal via mail.
Het is net als 'snipen' op ebay: het is misschien wat met de regels flirten, maar je moet al dom zijn om het niet te doen.
Wat bedoel je precies met "snipen"? Begrijp ik uit je woorden dat wanneer je dit juist niet doet dat je dom bent?
"snipen" op Ebay is de allerlaatste seconde bieden door middel van een programmatje, wat eigenlijk niet mag.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

@ asjemenou, die 200 euro regel is geschrapt las ik laatst, dus dat is wel gunstig.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Advertentiekosten

Bericht door asjemenou »

Dean- schreef:@ asjemenou, die 200 euro regel is geschrapt las ik laatst, dus dat is wel gunstig.
Bedoel je hier mee te zeggen dat je helemaal geen advertentiekosten op Marktplaats meer behoeft te betalen?
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: Marktplaats

Bericht door asjemenou »

Skylighter schreef:
asjemenou schreef:
Tim schreef:Ik doe mijn marktplaats biedingen ook meestal via mail.
Het is net als 'snipen' op ebay: het is misschien wat met de regels flirten, maar je moet al dom zijn om het niet te doen.
Wat bedoel je precies met "snipen"? Begrijp ik uit je woorden dat wanneer je dit juist niet doet dat je dom bent?
"snipen" op Ebay is de allerlaatste seconde bieden door middel van een programmatje, wat eigenlijk niet mag.
Bieden op het allerlaatste moment is iets wat veel bij (online) veilingen gebeurt maar of je dat nu met een programmaatje moet doen.
Ik heb vandaag deze topic in grote lijnen zo eens door gelezen. Ik heb diverse verontwaardigde reactie's gelezen van mensen die benadeeld zijn door slechte verkopers en oplichters. Dat mensen zo schrijven over deze slechte verkopers en oplichters kan ik mij heel goed voorstellen maar terugkomend op mijn eerdere reactie op deze topic, is het buiten Marktplaats om bieden op een item dan wel gerechtvaardigd? Uiteraard is dit ook een zaak van de verkoper om zo'n eventueel bod te accepteren. Een eerlijk en open bieder zal op deze manier steeds vaker buiten de pot piesen. En... bij het via e-mail bieden is de kans groot dat er aan prijsopdrijving door een verkoper wordt gedaan want wie kan dit controleren?
Ik heb de volgende uitspraak al een keer eerder gelezen op deze topic; Eerlijk duurt het langst.

Oja, deze reactie is niet persoonlijk tegen Skylighter of Tim bedoelt.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Nou aan de ene kant vind ik via mail bieden ook wel mooi, :evil:
Want als er meestal 1x geboden is onder de advertentie word er ook steeds vaker en meer op geboden.
En de bieders onderaan de advertentie worden ook niet vaak meer als serieus gezien. :?
vaak haken ze weer af als je ze terug mailt.
Ik zeg niet dat iedereen het doet maar veel mensen hoor je niks meer van of ze hoeven het niet. :x
Dit gebeurt toch regelmatig.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Goede zaken gedaan met Sturmman.
Goed spul voor een nette prijs.
En een snelle levering van de goederen. :D
Zeer tevreden.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

Goede zaken gedaan met Sinister
Plaats reactie